Ben ik een keer positief is t weer niet goed
Je bent selectief positief. Dat is inderdaad niet goed.
Dan heb je pechJe bent selectief positief. Dat is inderdaad niet goed.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.Maalt niet uit wat jij hier post, het is gewoon kut.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Ga der gewoon niet op in, joh. Lekker laten gaan.Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
25 jaar? Dat omvat uit het hoofd spelers als Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Arveladze, Huntelaar en Suarez. Die schoten er toch wel genoeg in?
Alsof een Ajaxspits moet scoren.Litmanen was geen spits.
Kluivert heeft nooit boven de 20 goals gescoord in de Nederlandse competitie
Bergkamp drie jaar op rij boven de 25 .
Suarez 1 jaar boven de 25
Huntelaar 1 jaar boven de 25
Arveladze 1 jaar boven de 25
Dus zo makkelijk is het niet zelfs niet voor de topspitsen om er 25 plus in te leggen.
Kluivert heeft nooit boven de 20 goals gescoord in de Nederlandse competitie
.
Alsof een Ajaxspits moet scoren.
Wat een prutser eigenlijk.
Mijn favoriete Ajax-spelers scoorden nooit zelfs!
Wat een prutser eigenlijk.
Dat deed van Nisterlrooij toch beter.
Exact. Held.
Als je echt niet kan lezen dat het geen directe kritiek op de spelers is, maar op het beleid wat Ajax voert, dan houdt het gewoon op hoor. Alsof we hier hopen dat die spelers het slecht doen, omdat we nogal gereserveerd zijn dat ze gehaald worden.Hoe kan je nou een mening hebben over een speler die nog geen minuut voor Ajax gespeeld heeft? Die jongens worden al afgeschreven voor ze ?berhaupt het trainingsjack van Ajax hebben aan gehad.
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van die twee jongens de afgelopen seizoenen, waaruit je een conclusie kan trekken dat het niets voor Ajax is? Waarschijnlijk heb je je mening ook gebaseerd op wat andere zeggen en te lezen is op het internet.