Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
Hij heeft er ook echt zin in. Hij zegt niet meteen 'nee', maar als er een club komt die meer biedt doet ie het niet. En als ie het dan doet, dan wel alleen voor een lang contract.

Laat ik dit zeggen: ik hoop van harte dat het door gaat. de oude Van der Vaart, de structureel herstelende Boilesen... ik zie dat soort spelers graag komen en blijven bij Ajax.
 

Janssen

Well-known member
Die 15 wedstrijden waarin hij maximaal 60 minuten meedoet zal hij best nuttig zijn. Maar buiten dat?
 

A345

New member
Zo slecht is Van der Vaart nu toch ook weer niet? Ik heb alleen wel het idee dat Ajax z'n 10e keus en hij komt als het echt niet anders kan. Dan hoef je niet te komen wat mij betreft, anders is hij welkom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die 15 wedstrijden waarin hij maximaal 60 minuten meedoet zal hij best nuttig zijn. Maar buiten dat?

Op CL niveau moet hij toch wel een half uurtje kunnen vlammen.

Zo slecht is Van der Vaart nu toch ook weer niet? Ik heb alleen wel het idee dat Ajax z'n 10e keus en hij komt als het echt niet anders kan. Dan hoef je niet te komen wat mij betreft, anders is hij welkom.

Hoezo krijg je die indruk?
 

ALenstra

Well-known member
Ik krijg zelf wel de indruk dat Rafael niet zo'n zin heeft in Ajax en liever iets opzoekt wat meer geld oplevert.
 

Lord Flash

New member
Van der Vaart zou Kansas City hebben afgewezen omdat ze te weinig salaris boden (naar verluid 'slechts' 2.2 miljoen euro per jaar), dus ik zie het niet gebeuren dat hij naar Ajax komt.
 

A345

New member
Hoezo krijg je die indruk?
Het lijkt in alle berichten rondom VDV alleen maar om geld te gaan. En hij heeft al meermaals aangegeven nog niet terug te willen komen. Het lijkt of hij doorheeft dat andere clubs niet op hem zitten te wachten en het dus maar weer probeert bij Ajax.
 

Keyser S?ze

New member
Van mij mag hij komen. Voor de eredivisie meer dan nuttig. Misschien dat hij jongens als Bazoer, El Ghazi, Riedewald bij de hand kan nemen....

Waaruit is de afgelopen jaren gebleken dat Van der Vaart een leidende rol speelt in een elftal? Heeft Van der Vaart ooit spelers bij de hand genomen?

Meneer is vooral bezig met zichzelf, met die doos van hem, met recepties/openingen/premi?res/feestjes, met goed overkomen in de roddelmedia, met veel geld verdienen en het waanidee dat hij nog goed genoeg is voor de internationale top en een terugkeer in Oranje. Trainen, jezelf goed verzorgen en presteren op het veld is daar al lang ondergeschikt aan gemaakt.

Volstrekt idioot dat een club als Ajax daar nog serieus mee bezig zou zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Bij overgang van Gudelj van AZ naar Ajax neemt hij zn vader en broertje mee schijnt het.... Vader als scout en broertje naar jong Ajax. Is linksback.
 

Keyser S?ze

New member
Bij overgang van Gudelj van AZ naar Ajax neemt hij zn vader en broertje mee schijnt het.... Vader als scout en broertje naar jong Ajax. Is linksback.

Dat broertje heeft dan mooi pech want die heeft het supertoptalent Boilesen voor zich. Kansloos natuurlijk.
 

A345

New member
Waanzin dat je de hele familie mee moet nemen. Dragi gaat er niet komen en z'n vader als scout levert vast toppers op, dat weten ze ook bij NAC.
 

Fabian

Active member
Gudelj wordt vandaag gepresenteerd volgens het AD.

Als ook Vd Vaart nog komt, wordt het dan niet wel heel erg druk op het middenveld?
 

Keyser S?ze

New member
Gudelj wordt vandaag gepresenteerd volgens het AD.

Als ook Vd Vaart nog komt, wordt het dan niet wel heel erg druk op het middenveld?

Sinkgraven zal zich ook wel prettig voelen bij al die nieuwe middenvelders. Die kan volgend jaar mooi nog een jaartje wennen in de JL.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Dat broertje heeft dan mooi pech want die heeft het supertoptalent Boilesen voor zich. Kansloos natuurlijk.

Die zal wel naar Barcelona of Real gaan, die is niet te houden voor Ajax..



Zonder dollen; denk dat het niet een heel gek idee is om zijn vader in de scouting te zetten in de Balkan landen. Scouting apparaat is nog niet heel erg geweldig en kan er alleen maar beter op worden.

Over zijn broertje weet ik niet zo veel, is dat wat?

Volgens het AD wordt Gudelj vandaag gekeurd en gepresenteerd in de ArenA. Ik zeg: Dobrodošli , Gudelj!
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Sinkgraven zal zich ook wel prettig voelen bij al die nieuwe middenvelders. Die kan volgend jaar mooi nog een jaartje wennen in de JL.

Achterin haalt Ajax er niets bij en vertrekt Moisander. Wellicht dat ze wat middenvelders kunnen omturnen tot verdedigers. Het is geen eis dat ze ook kunnen verdedigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan