Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
31, dus dat valt mee. Ik betwijfel echter ten zeerste of hij haalbaar is.
Persoonlijk verwacht ik dat Ajax koste wat kost de groepsfase van de C.L. wil halen en volgend jaar gewoon weer kampioen wil worden dus dat er flink ge?nvesteerd gaat worden. Dan die Arena maar een paar jaar later kopen.
 

Maasveld

Well-known member
Persoonlijk verwacht ik dat Ajax koste wat kost de groepsfase van de C.L. wil halen en volgend jaar gewoon weer kampioen wil worden dus dat er flink ge?nvesteerd gaat worden. Dan die Arena maar een paar jaar later kopen.
Trabzonspor heeft 5 miljoen voor hem neergelegd, daar zal Ajax dus al flink boven moeten gaan zitten om het contract tot 2017 af te kunnen kopen. Verder moeten ze dan bereid zijn het salarisplafond royaal te verhogen. Vooral dat laatste heb ik mijn twijfels bij of ze dat willen.
 

ALenstra

Well-known member
Ajax betaald echt niet de hoofdprijs voor een dertiger. Verder weet Ajax niet eens of ze groepsfase CL spelen.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax betaald echt niet de hoofdprijs voor een dertiger. Verder weet Ajax niet eens of ze groepsfase CL spelen.
Nee, dat was mijn punt. Ze willen die groepsfase koste wat kost behalen. Je hebt in de play offs sowieso een vrij sterke tegenstander. Dus dan moet je gewoon een goed team klaar hebben staan.
 

Eresd?g?

Banned
Tegenwoordig redelijk voorspelbaar hoor. Ajax moet tegen de nr 4 van Spanje, Engeland of Duitsland of tegen de nr 3 van Itali?, Portugal, Rusland of Oekra?ne... Zoiets zal t worden waarschijnlijk.
 

De Wolf

Well-known member
Ajax staat op plek 26 dus de kans is aanwezig dat ze geplaatst zijn en clubs zoals As Monaco en Arsenal ontlopen.
 

Kevah

New member
'Ajax polst management Van der Vaart'
KoenWeijland, 04-05-2015 om 07:57, 10674 views, Telegraaf | Nu 50% korting op de thuisshirts van dit seizoen.

Ajax heeft opnieuw contact gezocht met Rafael van der Vaart voor een terugkeer naar de club. Dat meldt De Telegraaf maandagochtend. Volgens de krant reageerde de speler niet onwelwillend op de toenadering.

'Van der Vaart heeft - volgens bronnen rondom de speler - niet direct afwijzend op de nieuwe interesse gereageerd', schrijft de krant. 'Hij heeft echter ook aangegeven dat de keuze voor Ajax wordt bemoeilijkt als er door een andere club een bedrag wordt geboden, dat het veelvoud is van het salarisplafond in Amsterdam. Daarnaast kan de contractduur een obstakel vormen, omdat Van der Vaart zekerheid voor de komende jaren wil en Ajax niet zo ver kan en wil gaan.'

Ajax zou de 109-voudig Oranje-international in elk geval de kans bieden zijn in het slop geraakte carri?re weer op te poetsen. Trainer Frank de Boer gaf eerder aan in Van der Vaart een welkome versterking voor de spits zien, maar of de voormalige verdediger hem nog steeds als ervaren aanvaller zou gebruiken is onbekend.

AS
 

Eresd?g?

Banned
Van mij mag hij komen. Voor de eredivisie meer dan nuttig. Misschien dat hij jongens als Bazoer, El Ghazi, Riedewald bij de hand kan nemen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan