10 miljoen? Er wordt eindelijk naar me geluisterd
Dat al die trainers toch gelijk met spelers uit hun eigen land komen aanzetren. Ik snap dat niet hoor.
Hangt er vanaf wat je 'redden' noemt. Zijn er voldoende in de PL die niet opvallen, maar toch redelijk geaccepteerd zijn zoals Fer, Pieters, Martins Indi, van Aanholt, etc.Hoeveel Nederlanders redden het in Engeland?
Erik Pieters speelt al 4 jaar meer dan 30 wedstrijden bij Stoke. Ze betalen nu 15 miljoen voor Martins Indi en dat is niet om hem op de bank te zetten. Dan hebben we nog Daley Blind rondlopen die regelmatig zijn minuten pakt bij United. Ake was prima geschikt voor Bournemouth, die nu ook weer 20 miljoen neertellen. Krul was natuurlijk voor zijn blessure een vaste waarde. Janmaat ook al 3 jaar een vaste waarde. Van Dijk natuurlijk niet vergeten.Mwah, van Aanholt. De rest is bank of tribuneklant. En Wijnaldum heeft het gered. Voor de rest vooral margevulling. Dan is 10 miljoen veel voor iemand.
Als je bekijkt naar hoe Koeman geld aan het weggooien is zou ik gewoon voor 15 miljoen gaan.Riedewald dus naar Everton of Crystal Palace naar het schijnt. Bedragen gaan richting de 10 miljoen.
Laat ze elkaar maar overbieden.