Zal een 1 jarig contract misschien mee spelen ?
Never mind SanMark....hij snapt gewoon echt niet hoe dit soort zaken werken.
Zal een 1 jarig contract misschien mee spelen ?
Neuh...niet echt... Denk serieus dat als ze 10 miljoen hadden gecommuniceerd ze dit ook wel ontvangen zouden hebben. Ze hebben echt te laag ingezet. Zonde....
SanMark zegt dit:Wie heeft er 3-jarig contract dan? Dat Mexicaantje van PSV? Dacht t niet... Daar begon de discussie namelijk...
Jij antwoordt dit:Zal een 1 jarig contract misschien mee spelen ?
Neuh...niet echt... Denk serieus dat als ze 10 miljoen hadden gecommuniceerd ze dit ook wel ontvangen zouden hebben. Ze hebben echt te laag ingezet. Zonde....
Het begon met de discussie tussen transferbedrag Tete en Guardado. Lees maar terug. Ik blijf gewoon bij mn mening dat voor Tete meer betaald had moeten worden en dit had ook gekund. Die gozer gaat over twee of drie jaar naar de absolute top. Dat gebeurt bij Guardado alleen in zijn natte dromen.
Ik blijf gewoon bij mn mening dat voor Tete meer betaald had moeten worden en dit had ook gekund. Die gozer gaat over twee of drie jaar naar de absolute top.
je hebt zeker gelijk.
Ze hadden minimaal 19 miljoen moeten eisen!!!
Never mind Maasveld....hij snapt gewoon echt niet hoe dit soort zaken werken.
Ik snap heel goed hoe dat soort zaken werken. Als we gewoon eens de feiten op een rij zetten:
Guadrado: 1 jaar contract, bewezen een leider te zijn in het veld, aanvoerder van het Mexicaans voetbalelftal, basisspeler bij PSV, middenvelder, nog een jaar of 5 actief als voetballer.
Tete: 1 jaar contract, speelde maximaal 1 vol seizoen, kan alleen goed verdedigen, niet eens een vast international, reserve bij Ajax, verdediger, nog een jaar of 14 actief als voetballer.
To be honest: Ik verwacht dan dat Guadrado voor meer de deur uit gaat.
Het begon met de discussie tussen transferbedrag Tete en Guardado. Lees maar terug. Ik blijf gewoon bij mn mening dat voor Tete meer betaald had moeten worden en dit had ook gekund. Die gozer gaat over twee of drie jaar naar de absolute top. Dat gebeurt bij Guardado alleen in zijn natte dromen.
Zeker. Ik snap ook niet waarom Guardado er ineens bijgehaald werd. Compleet andere fase van carri?re, compleet andere speler qua positie.Allen vind ik leeftijd dan weer net het belangrijkste aspect in deze vergelijking. Guardado speelt voor zijn laatste club terwijl Tete nog wel een stap kan make en voor het veelvoudige verkocht kan worden.
Fregge deed dat als reactie op Janssen.Zeker. Ik snap ook niet waarom Guardado er ineens bijgehaald werd. Compleet andere fase van carri?re, compleet andere speler qua positie.
Wonderlijk dat een groot talent als Riedewald dermate weinig kansen krijgt dat hij nu ook gaat vertrekken. Van mij mag Van Geel een poging wagen.
Ik denk dat zowel Feyenoord als PSV graag een poging willen wagen.