Wat vangen ze voor hem?Dat zag je aankomen natuurlijk. Bedrag is alleen veuls te laag...
Wat vangen ze voor hem?
5 miljoen voor een bankzittende back met een 1-jarig contract. Dat noem ik geen habbekrats, eerder rijkelijk veel.
Een habbekrats.
Echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik heb steeds meer het idee dat jij familie van Ronald bent.....PSV krijgt voor hun beste speler minder.
Echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik heb steeds meer het idee dat jij familie van Ronald bent.....
Geste voor bewezen diensten en leeftijd zijn geen criteria?Natuurlijk niet. Voor reservespelers krijg je meestal minder. Oh wacht. Uhm. Voor backs krijg je meestal minder. Oh wacht. Voor een speler die aanvoerder is van z'n nationale elftal krijg je meestal meer. Oh wacht.
Never mind Maasveld....hij snapt gewoon echt niet hoe dit soort zaken werken.
Ter vergelijking...vd Hoorn leverde 3,5 miljoen op vorig jaar. Dan vind ik 5 miljoen voor Tete idd wel echt weinig gezien zijn potentie.
Doe jij eens even heel snel normaal Abu!Kun je ook eens kappen met dat neerbuigende gezuig RSDG? Als het nu kwam van iemand die veel verstand van voetbal heeft (zou het nog irritant zijn), maar je hebt er ook nog eens weinig verstand van.