Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Bayer Leverkusen heeft volgens Bild nadrukkelijke interesse in Viergever. Laten we hopen dat Ajax hier niet aan meewerkt; er zijn al zoveel verdedigers vertrokken.

Ik las op een ander forum van Braziliaanse volgers trouwens niet zulke denderende verhalen over Danilo, onze nieuwe Braziliaanse spits. Die speelde pas sinds april bij Santos en scoorde voornamelijk tegen amateurclubs. Daarvoor heeft hij 2 jaar niet in clubverband gespeeld en bij zijn vorige clubs was hij al geen goalgetter. De leiding moet dus wel heel veel vertrouwen hebben in hem aangezien ze 2 miljoen euro hebben betaald.
 

Eef de Kip

Well-known member
2 miljoen voor een Braziliaans talent vind ik sowieso too good to be true. Ik verwacht er helemaal niets van, kan het alleen maar meevallen.
 

SanMark.

Well-known member
Bayer Leverkusen heeft volgens Bild nadrukkelijke interesse in Viergever. Laten we hopen dat Ajax hier niet aan meewerkt; er zijn al zoveel verdedigers vertrokken.

Ik las op een ander forum van Braziliaanse volgers trouwens niet zulke denderende verhalen over Danilo, onze nieuwe Braziliaanse spits. Die speelde pas sinds april bij Santos en scoorde voornamelijk tegen amateurclubs. Daarvoor heeft hij 2 jaar niet in clubverband gespeeld en bij zijn vorige clubs was hij al geen goalgetter. De leiding moet dus wel heel veel vertrouwen hebben in hem aangezien ze 2 miljoen euro hebben betaald.


Wat kun je nou voor 2 miljoen verwachten ?
 

Unregistere

Well-known member
Bayer Leverkusen heeft volgens Bild nadrukkelijke interesse in Viergever. Laten we hopen dat Ajax hier niet aan meewerkt; er zijn al zoveel verdedigers vertrokken.

Ik las op een ander forum van Braziliaanse volgers trouwens niet zulke denderende verhalen over Danilo, onze nieuwe Braziliaanse spits. Die speelde pas sinds april bij Santos en scoorde voornamelijk tegen amateurclubs. Daarvoor heeft hij 2 jaar niet in clubverband gespeeld en bij zijn vorige clubs was hij al geen goalgetter. De leiding moet dus wel heel veel vertrouwen hebben in hem aangezien ze 2 miljoen euro hebben betaald.

Die is toch nog helemaal niet bevestigd als nieuwe aanwinst door Ajax of heb ik dat even gemist door al het andere nieuws?
 

Eef de Kip

Well-known member
Wordt opeens wel een tikje dunnetjes en jong daar. Ik vind het sowieso angstvallig stil. Ook achterin moeten er minimaal 2 bij komen.
 

Batigoal

Well-known member
Sneijder zou nu meer dan welkom zijn inderdaad.

Die is toch nog helemaal niet bevestigd als nieuwe aanwinst door Ajax of heb ik dat even gemist door al het andere nieuws?

Geen idee, ik dacht dat het wel zeker zou zijn. Maar een snel Google-rondje leert dat er maar weinig berichtgeving is buiten het akkoord.
 

Batigoal

Well-known member
Riedewald rond vandaag zijn transfer naar Crystal Palace af. Dat betekent dat we nog slechts 7 verdedigers over hebben voor 4 posities, inclusief Dijks die weg mag. Op het middenveld zijn er na het wegvallen van Nouri nog 5 spelers over voor 3 posities, inclusief jongeling Eiting.

We hebben wel een heel smalle kern zo; ik mag hopen dat we op tijd nog wat spelers er aan toevoegen.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax gaat de markt ook zeker op. Komende dagen zullen er aantal spelers worden benaderd. Niet uit de eredivisie heb ik begrepen. Sommige clubs vragen echt veel te veel voor pure middelmaat...
 

Batigoal

Well-known member
De transfer van Danilo wordt volgens De Telegraaf deze week afgerond nu al het papierwerk in orde is. Verder hebben PSV en Ajax interesse in de 16-jarige Feyenoord-spits Joshua Zirkzee, die overigens vorig jaar overkwam van ADO naar Rotterdam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan