Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik interpreteer het als dat het meer is dan Ajax voornemens is voor spelers te betalen en dat het geen gewoonte gaat worden om zulke bedragen neer te tellen. Dus dat ze ten aanzien van dat beleid 'te veel' betaald hebben.Overmars geeft toe dat Ajax teveel heeft betaald voor Neres. "Het bedrag liep steeds verder op, steeds kwamen er aanvullende eisen. Maar we wilden hem heel graag en hadden toch genoeg geld". Hij heeft zich dus gewoon laten naaien door die slimme Brazilianen. Amateuristisch.
25 tot 30 miljoen.
AS Roma gaat dat niet betalen. Een Engelse club misschien maar dat is nog niet aan de orde.
Ok?. Blijft hij toch mooi bij Ajax.
Jamel interpreteert het goed hoor:Het is maar net hoe je het interpreteert. Ik interpreteer het als dat het meer is dan Ajax voornemens is voor spelers te betalen en dat het geen gewoonte gaat worden om zulke bedragen neer te tellen. Dus dat ze ten aanzien van dat beleid 'te veel' betaald hebben.
Tot nu toe ben ik ook absoluut nog niet overtuigd. Beetje blinde dribbelaar... Hopelijk laat hij t volgend seizoen zien.
Nuttige info dit. Heel nuttig....Ik vind Tete nou niet echt een mooie voetballer.
Daarom moet Veltman gewoon vertrekken. Dat zou de enige oplossing zijn mijn inziens. Tottenham was ge?nteresseerd? Strik erom heen en doei.Ga er maar vanuit dat Tete met het kansloze uitzicht op speelminuten onder Bosz weg gaat.
Daarom moet Veltman gewoon vertrekken. Dat zou de enige oplossing zijn mijn inziens. Tottenham was ge?nteresseerd? Strik erom heen en doei.