Goed....ik zeg al niks meer. Ik vond t destijds vrij komisch dat Jaap Stam met zijn PSV verleden opeens een Ajax fan bleek te zijn en voor Ajax tekende. Zoiets gun ik van Persie ook wel.
Het is natuurlijk geen gekke gedachte om te informeren bij een aantal oud Ajacieden.De bron is een Turkse AFCA Headlines. Net zo betrouwbaar als de insiders op Ajax Netwerk.
Niet iedereen kijkt dat. Maar 99% van de trainers zou Tete op rechtsback zetten. Ook ik. Vandaar mijn reactie. Mbt Nigel de Jong, ik zie m graag komen. Net als Sneijder.Het is van de week heel duidelijk uitgelegd op VI Pro hoor.
Gaan we nou weer al die vage shit hier neerplempen? Als ik je naam zie bij dit topic weet ik al dat er geen nieuws is, laat staan dat er sprake is van een transfer.
Waarom allebei?Niet iedereen kijkt dat. Maar 99% van de trainers zou Tete op rechtsback zetten. Ook ik. Vandaar mijn reactie. Mbt Nigel de Jong, ik zie m graag komen. Net als Sneijder.
Waarom allebei?
RSDG pakt volgens mij het liefst de opstelling van Ajax uit 2006 ofzo erbij en wil die dan allemaal weer terug hebben...Waarom niet alle vier (Van der Vaart en Huntelaar)?