Was ik ff vergeten. 5 miljoen en strik erom heen.Mwa Veltman kun je toch ook nog wel laten gaan als een club niet 50, maar 40 miljoen biedt?
AS Roma lijkt de beste papieren te hebben voor het binnen halen van Klaassen. Die zal hoogstwaarschijnlijk ook wel vertrekken. Benieuwd naar transfersom. 20? 25? Daar moet Ajax het ook direct bij laten qua uitgaande transfers van het basisteam. Of ze moeten echt met bedragen als 50 miljoen komen voor Dolberg en/of Sanchez. Dan is t cashen en investeren. Klaassen kan mooi vervangen worden door vd Beek of de Jong. Die laatste lijkt me overigens betere optie voor de nr 6 positie. Heb t over Frenkie de Jong overigens. Nigel moet eerst maar concreet worden.
Je zit wel heel laag in de boom. Milik ging al voor 30.25 tot 30 miljoen.
Je zit wel heel laag in de boom. Milik ging al voor 30.
Je zit wel heel laag in de boom. Milik ging al voor 30.
Dus? Duurste speler momenteel is toch ?cht een middenvelder.Spits vs middenvelder.
Transferbedrag van Milik is natuurlijk niet representatief. Was belachelijk hoog bedrag. Overmars krijgt nog steeds grote glimlach op zn gezicht als hij erover nadenkt.Dus? Door de bank genomen zijn spitsen toch ?cht prijziger.
Dus? Duurste speler momenteel is toch ?cht een middenvelder.
Transferbedrag van Milik is natuurlijk niet representatief. Was belachelijk hoog bedrag. Overmars krijgt nog steeds grote glimlach op zn gezicht als hij erover nadenkt.
Dat is bij Klaassen ook wel een beetje. Ik snap dat Ajax 25 a 30 miljoen vraagt, maar ik zou het niet snappen als een club dat af gaat tikken.