Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fregge

Well-known member
Stekelenburg iets? Misschien komt Lobont wel terug! Of Chivu! Sjaak Swart zou een een goede toevoeging zijn.
 

Eresd?g?

Banned
AS Roma lijkt de beste papieren te hebben voor het binnen halen van Klaassen. Die zal hoogstwaarschijnlijk ook wel vertrekken. Benieuwd naar transfersom. 20? 25? Daar moet Ajax het ook direct bij laten qua uitgaande transfers van het basisteam. Of ze moeten echt met bedragen als 50 miljoen komen voor Dolberg en/of Sanchez. Dan is t cashen en investeren. Klaassen kan mooi vervangen worden door vd Beek of de Jong. Die laatste lijkt me overigens betere optie voor de nr 6 positie. Heb t over Frenkie de Jong overigens. Nigel moet eerst maar concreet worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwa Veltman kun je toch ook nog wel laten gaan als een club niet 50, maar 40 miljoen biedt?
 

Batigoal

Well-known member
Anderson Lopez was dat wel, maar de speler van de onder 19 vertrekt naar Monaco. Jammer, maar dat lijkt me geen verkeerde keuze van de linksbuiten, aangezien Monaco graag jonge spelers kansen geeft. Overigens haalde Ajax zelf Lopez in 2013 van Vitesse.
 

Janssen

Well-known member
AS Roma lijkt de beste papieren te hebben voor het binnen halen van Klaassen. Die zal hoogstwaarschijnlijk ook wel vertrekken. Benieuwd naar transfersom. 20? 25? Daar moet Ajax het ook direct bij laten qua uitgaande transfers van het basisteam. Of ze moeten echt met bedragen als 50 miljoen komen voor Dolberg en/of Sanchez. Dan is t cashen en investeren. Klaassen kan mooi vervangen worden door vd Beek of de Jong. Die laatste lijkt me overigens betere optie voor de nr 6 positie. Heb t over Frenkie de Jong overigens. Nigel moet eerst maar concreet worden.

15 miljoen.
 

Maasveld

Well-known member
Transferbedrag van Milik is natuurlijk niet representatief. Was belachelijk hoog bedrag. Overmars krijgt nog steeds grote glimlach op zn gezicht als hij erover nadenkt.

Dat is bij Klaassen ook wel een beetje. Ik snap dat Ajax 25 a 30 miljoen vraagt, maar ik zou het niet snappen als een club dat af gaat tikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan