Voor t middenveld? Mwoah....Huntelaar is straks ook beschikbaar.
Ik denk dat een van de Beek met wedstrijdritme en gewenning op het hoogste niveau Klaassen prima kan vervangen. Natuurlijk ga je er iets op achteruit, maar je wordt er niet plotseling 5e of 6e door. Qua selectie staat het momenteel nog wel aardig. Dat gaat echt niet veranderen als er een poppetje wegvalt. Je mist alleen kwaliteit op de vleugels.
Eerst t krachthonk in.Verwacht er nog iemand wat van Nouri?
Dat horen we al 3 jaar.Eerst t krachthonk in.
Verwacht er nog iemand wat van Nouri?
FC Bayern M?nchen en Olympique Marseille willen zich komende zomer versterken met Andr? Onana. Bij Bayern zou Onana worden klaargestoomd om op termijn Neuer te vervangen; Marseille is op zoek naar een nieuwe eerste doelman.
Gooi ik er een kopje van een andere site die van niks nieuws maakt om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken in:
'Onana heeft geen trek in reserverol bij Europese grootmacht'
Zal Sanchez komende zomer al vertrekken guys? Of zal hij verstandig zijn en plakt hij er nog een jaartje aan vast bij Ajax? Er schijnt inmiddels flink wat interesse te zijn voor hem. Logisch ook natuurlijk.
Nee, die blijft. Klaassen gaat vermoedelijk weg, Veltman misschien en de rest van de basis blijft. Traor? uitgezonderd.
Het zou me niets verbazen als Traor? er nog een jaartje aan vast plakt. Waarom ook niet?