Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat een van de Beek met wedstrijdritme en gewenning op het hoogste niveau Klaassen prima kan vervangen. Natuurlijk ga je er iets op achteruit, maar je wordt er niet plotseling 5e of 6e door. Qua selectie staat het momenteel nog wel aardig. Dat gaat echt niet veranderen als er een poppetje wegvalt. Je mist alleen kwaliteit op de vleugels.

Ik zie het ook nog steeds wel zitten in vd Beek.
Hopelijk gaat Neres het laten zien en komt Younes weer in zijn vorm van vorig jaar en ontwikkelt Kluivert zich door. Heb je op de flanken ook weer wat meer soeps.
 

Batigoal

Well-known member
Zakaria El Azzouzi is per direct vertrokken bij Sparta en terug naar Ajax gegaan. Ik vond hem bij FC Twente wel een aardige optie voor de toekomst, maar bij Sparta heeft hij zich niet veel ontwikkeld.
 

Batigoal

Well-known member
FC Bayern M?nchen en Olympique Marseille willen zich komende zomer versterken met Andr? Onana. Bij Bayern zou Onana worden klaargestoomd om op termijn Neuer te vervangen; Marseille is op zoek naar een nieuwe eerste doelman.
 

Abubakari

Well-known member
FC Bayern M?nchen en Olympique Marseille willen zich komende zomer versterken met Andr? Onana. Bij Bayern zou Onana worden klaargestoomd om op termijn Neuer te vervangen; Marseille is op zoek naar een nieuwe eerste doelman.

Gooi ik er een kopje van een andere site die van niks nieuws maakt om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken in:

'Onana heeft geen trek in reserverol bij Europese grootmacht'
 

Batigoal

Well-known member
Gooi ik er een kopje van een andere site die van niks nieuws maakt om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken in:

'Onana heeft geen trek in reserverol bij Europese grootmacht'

Verstandige jongen. :duim:

FC Bayern zou €5 miljoen voor Onana over hebben. Dan mogen ze best een paar gesigneerde handschoenen van hem hebben.
 

Eresd?g?

Banned
Zal Sanchez komende zomer al vertrekken guys? Of zal hij verstandig zijn en plakt hij er nog een jaartje aan vast bij Ajax? Er schijnt inmiddels flink wat interesse te zijn voor hem. Logisch ook natuurlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Zal Sanchez komende zomer al vertrekken guys? Of zal hij verstandig zijn en plakt hij er nog een jaartje aan vast bij Ajax? Er schijnt inmiddels flink wat interesse te zijn voor hem. Logisch ook natuurlijk.

Nee, die blijft. Klaassen gaat vermoedelijk weg, Veltman misschien en de rest van de basis blijft. Traor? uitgezonderd.
 

Abubakari

Well-known member
Het zou me niets verbazen als Traor? er nog een jaartje aan vast plakt. Waarom ook niet?

Loopt ie Neres, Kluivert en Cerny voor de voeten. Maar zoals ie de laatste tijd speelt mag ie van mij blijven. Lenen we Neres wel uit aan Cambuur.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan