Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
Mark Netto opeens vrijgevig? Heeft hij zijn kruideniersmentaliteit laten gaan? Hallo wat een bedragen.
 

Eresd?g?

Banned
Veltman zou in de belangstelling staan van Bar?a lees ik net op Voetbalzone. Ik geloof veel, maar dat gaat er bij mij niet in hahaha
 

SanMark.

Well-known member
Het enige wat mij een beetje verontrust is de lage transfersom. Voordat geld kan het nooit wat wezen lijkt mij .
 

Batigoal

Well-known member
We hebben er lekker een type Suarez bij, aangezien hij zijn directe tegenstander gisteren een bloedneus bezorgde. :duim:
 

Eresd?g?

Banned
Beetje pit erbij kan geen kwaad. Gisteren merkte je ook dat er teveel watjes rondlopen in t elftal. Te hoog ideale-schoonzoon gehalte...
 

Janssen

Well-known member
Ajax transfer topic

Ha! Grootste talent in jaren man. Die speelt over jaar of 5 bij de absolute top. Volgend seizoen topscorer van de eredivisie. Op zeker.

Jij staat niet bepaald bekend om je voorspellingen du sdie jongen mag zich serieus zorgen gaan maken.

Nog lang niet goed genoeg en het zal me verbazen als hij het gaat redden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jij staat niet bepaald bekend om je voorspellingen du sdie jongen mag zich serieus zorgen gaan maken.

Nog lang niet goed genoeg en het zal me verbazen als hij het gaat redden.

Die speelt binnenkort bij Jong Fortuna Sittard.
 

Batigoal

Well-known member
E?n van onze supertalenten, de 16-jarige aanvaller Diashawn Redan, verkiest RB Leipzig boven verschillende Engelse topclubs en een langer verblijf in Amsterdam.
 

Pascallovic

Well-known member
E?n van onze supertalenten, de 16-jarige aanvaller Diashawn Redan, verkiest RB Leipzig boven verschillende Engelse topclubs en een langer verblijf in Amsterdam.
Is dat zeker? Twee weken geleden heeft ie nog aangegeven bij Ajax een contract te tekenen ondanks interesse van Man City.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan