Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd. Het zal mij erg benieuwen. Ik vind het heel veel geld voor een speler die alles nog te bewijzen heeft.
 

Reinoud

Well-known member
Het is een hoop geld, maar ben toch blij dat ze met zo'n speler op de proppen komen en niet weer de zoveelste topper uit de Eredivisie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ook hoor, ik had echt niet verwacht 15 miljoen af te gaan tikken voor een 2-voudig jeugdinternational maar goed, we gaan het meemaken. Maar hoe gek het ook klinkt, ik heb nog liever dit dan Larsson voor 8 miljoen (hier kunnen jullie me evt over een jaar of 3 mee om de oren slaan ;)).
 

Pascallovic

Well-known member
Als het mis gaat maak je je als Overmars kwetsbaar, maar goed soms een risico nemen moet kunnen. Als het maar geen standaard beleid wordt om 15 miljoen voor een speler te betalen. Dan gaat iedereen straks dergelijke bedragen vragen en als er 3 op rij mislukken heb je toch een probleem.
 
G

Gast

Guest
Met zoveel poen op de bank mag je toch af en toe een gokje wagen?

Hier ben ik het helemaal mee eens. Uit het laatste jaarverslag blijkt dat Ajax een kleine 70 miljoen op de bank heeft staan. Natuurlijk is het belangrijk om de financi?n scherp in de gaten te houden, maar als je een gat in de selectie hebt moet je dat dichten. Als je dan alleen een echte versterking wil halen om dat gat te dichten en niet een tijdelijke oplossing betekent dat in de huidige markt dat je 15 miljoen euro uit moet geven.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft gisteren ook nog €9 miljoen geboden op de Braziliaanse spits Richarlison van Fluminense, alleen vond die club dat te weinig. Waarom zouden ze een dure spits willen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan