Klaassen verwacht ik ook idd. Veltman hoop ik ook, die mag ook wel ergens anders kijken. Tete moet dan wel blijven en hopelijk bijtekenen. Riedewald zal ook wel willen vertrekken denk?Nee, die blijft. Klaassen gaat vermoedelijk weg, Veltman misschien en de rest van de basis blijft. Traor? uitgezonderd.
Daarnaast heb je minimaal een tweede spits in je selectie nodig.
Daar heb ik zo mn idee?n over. Zivkovic verkopen, Cassierra verhuren en dan Haller halen. Gezonde strijd met Dolberg krijg je dan.Daarnaast heb je minimaal een tweede spits in je selectie nodig.
Daar heb ik zo mn idee?n over. Zivkovic verkopen, Cassierra verhuren en dan Haller halen. Gezonde strijd met Dolberg krijg je dan.
Traore is geen echte spits en geen rechtsbuiten. Daarnaast ben je m altijd kwijt voor de Afrika Cup. Bij Haller heb je dat probleem niet. Daarnaast is t maar de vraag of Chelsea Traore wel wil verkopen en of Traore wel bij Ajax wil blijven. Bij Haller zal dat geen vraag zijn. Hij sliep vroeger in een Ajax pyjama.Traore kopen en Haller lekker in Utrecht laten zitten.
Ze moeten komende zomer gewoon flink aan de slag met Cassierra. Onzin om hem nu al af te schrijven en succesvol verhuren lukt ons niet zo heel vaak.
Traor? wordt overigens steeds beter. Hij verdedigt ook veel mee voor een aanvaller zonder dat hij op verkeerde momenten uit zijn positie weg loopt. Op deze manier is hij gewoon een zeer welkome toevoeging in het team. Enige grote nadeel voor dit team is met een vertrek van Klaassen dat je wel iemand kwijt raakt die heel goed in de gaten weet te duiken. En daarmee verliezen we veel goals en assists. Dat gaat Van de Beek niet opvangen.
Ik ben de enige die er echt verstand van heb bedoel je?Dat alleen RSDG enthousiast over hem is zegt ook wel genoeg. (no pun intended).
Heb...Ik ben de enige die er echt verstand van heb bedoel je?
Ik ben de enige die er echt verstand van heb bedoel je?
Ik ben de enige die er echt verstand van heb bedoel je?
Je bent de enige die er vrijwel altijd naast zit bedoelde ik.
Is ook knap als je erover nadenktJe bent de enige die er vrijwel altijd naast zit bedoelde ik.
Is ook knap als je erover nadenkt