Ajax, seizoen 2017/2018

ElSimao

Active member
Ondanks alle talenten vanavond een dikke nederlaag voor jong Ajax.

De revolutie van Cruijff had vooral de jeugdopleiding als speerpunt. Fast forward een jaar of 6/7 en we komen met een elftal aan dat er echt gewoon geen zak van kan en geen talenten herbergt. Haal je uit deze groep 1 "Veltman" dan mag je al in je handjes knijpen.

"Nou, zeurpiet, je kunt niet altijd bulken van de megatalenten".

Ja ok, maar wanneer hebben wij ze dan wel? Sinds Sneijder gewoon niks echt boeiends meer zelf opgeleid. Wel nog een aantal leuke jeugdspelers gekocht, maar daar houdt het echt mee op. Ik denk dat je kunt stellen dat de revolutie mislukt is als het kernpunt zo'n slechte score oplevert.

Overigens, leuke overwinning zaterdag.

vakx2.0

Banned
Geen post van vakx, dan zal Ajax wel gewonnen hebben.

Wel weer eens een post van Abu, dan zal Ajax wel gewonnen hebben.

Gefeliciteerd hoor... zoals ik na de gewonnen wedstrijd van Ajax tegen NAC al opmerkte (he, blijkbaar postte ik toen dus ook na winst van Ajax... zul je wel per ongeluk expres overheen gelezen hebben)

Het lek is boven bij Ajax. Keizer vaster in het zadel.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Was het maar zo?n feest dat Abu een vakx-je doet bij iedere nederlaag van Ajax.

Abubakari

Well-known member
Wel weer eens een post van Abu, dan zal Ajax wel gewonnen hebben.
Ik dacht dat Ajax zaterdag bij NAC ook gewonnen had. En bij Willem II ook.

vakx zei:
Gefeliciteerd hoor... zoals ik na de gewonnen wedstrijd van Ajax tegen NAC al opmerkte (he, blijkbaar postte ik toen dus ook na winst van Ajax... zul je wel per ongeluk expres overheen gelezen hebben)
Dat je altijd enorm met Ajax bezig bent is vrij moeilijk overheen te lezen hoor, no worries.

ElSimao

Active member
Sinkgraven weer eens geblesseerd.

Ben opzich fan van zijn spel, maar er is simpelweg wel altijd iets met hem. Naar mijn mening wordt het tijd om veel geld uit te trekken voor een talentvolle linksback.

Pascallovic

Well-known member
Ja die oefenwedstrijd was een groot succes. Plots hebben we er 3 blessures bij. Voor de rest gaan we Sinkgraven niet missen, want fit1 is ie toch nooit.

ElSimao

Active member
Ja die oefenwedstrijd was een groot succes. Plots hebben we er 3 blessures bij. Voor de rest gaan we Sinkgraven niet missen, want fit1 is ie toch nooit.

Vorig seizoen vond ik hem niet onverdienstelijk als linksback. Ik had gehoopt dat hij nu die plaats zou claimen, vooral ook omdat we daar zo weinig andere opties hebben. Dat wordt dan maar Viergever lb, Wober en de Ligt centraal en Veltman rechts maar dan hoeft er maar iets te gebeuren en je zit weer met types als Dijks en Dankerlui.

Bovenaan