Fregge
Well-known member
Jaap Stam!!! Maar dat zal wel niet gebeuren.....
Ik weet niet eens of je dit serieus bedoeld of niet.
Stam heeft vorig seizoen gewoon prima gepresteerd met relatief klein clubje.
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.Ja, net zoals Keizer het vorig jaar leuk deed bij jong Ajax zeker.
Jij weet niet waar je t over hebt domme nerd....Alsof je van een lokaal coverbandje ineens overstapt naar Red Hot Chili Peppers qua media-aandacht hoor.
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.
Als dat het criterium is: Handen af van Maurice Steijn!!!Stam heeft vorig seizoen gewoon prima gepresteerd met relatief klein clubje.
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.
Sunday Oliseh schiet me ineens te binnen. Fantastisch gestart met Fortuna en kenner van de club. Kent Jong Ajax ook goed. Win-win.
Hij slaapt nog steeds in een Ajax pyjama dus who knows....Allemaal leuk en prima, maar Jaap Stam heeft al aangegeven voorlopig niet meer naar Nederland te komen, dus duidelijk geen optie.