Ajax, seizoen 2017/2018

Susa

New member
Dick Advocaat is normaal gesproken beschikbaar na 10 Oktober,

Die wil vast wel voor een jaartje.
 

Fregge

Well-known member
Misschien van Marwijk anders. Die heeft met een klein clubje ooit een UEFA cup gewonnen.
 

Eresd?g?

Banned
Ja, net zoals Keizer het vorig jaar leuk deed bij jong Ajax zeker.
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.
 

ElSimao

Active member
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.

Goed, hier ga ik niet eens serieus op in. Net als op de opties van Marwijk en Advocaat.
 

Makanaky

Well-known member
Sunday Oliseh schiet me ineens te binnen. Fantastisch gestart met Fortuna en kenner van de club. Kent Jong Ajax ook goed. Win-win.
 

Batigoal

Well-known member
Elke mongool had t vorig seizoen met Jong Ajax goed gedaan. Bij Jong Ajax krijg je vaak aantal afvallers van t eerste en die zijn natuurlijk te goed voor de Jupiler League. Dus zo moeilijk is t niet om daar te presteren. Met Reading heeft Jaap Stam erg goed gepresteerd. Veel nieuwe gezichten binnen gehaald en hij heeft er echt team van gesmeed. Uiteindelijk net niet gepromoveerd naar de Premier League na penaltyserie. Ik zie m graag naar Ajax komen, dat meen ik. Heb je ook iemand met aanzien en status en heeft als speler ook het nodige meegemaakt.

Allemaal leuk en prima, maar Jaap Stam heeft al aangegeven voorlopig niet meer naar Nederland te komen, dus duidelijk geen optie.
 

ElSimao

Active member
Sunday Oliseh schiet me ineens te binnen. Fantastisch gestart met Fortuna en kenner van de club. Kent Jong Ajax ook goed. Win-win.

Mijn buurman heeft een hartslag en is vroeger vaak uitgegaan in Amsterdam, kent de stad dus goed. Daarbij houdt ie van tennis, wat net als voetbal een balsport is.

Uitstekende optie, lijkt mij.
 

Eresd?g?

Banned
Oliseh schoot ook door mijn hoofd maar is dat niet wat snel? Hoe lang zit hij nu bij Fortuna? Paar maandjes?

Persoonlijk vind ik dat vd Gaag t bij Excelsior ook heel goed doet. Heeft t bij Eindhoven volgens mij ook prima gedaan. En in Portugal flink wat jaren terug ook prima. Weet niet exact welke stijl hij ambieert....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is natuurlijk Excelsior, maar de stijl is nu vooral; heel compact spelen en in balbezit alles snel diepgooien dan hopen op tweede ballen en van daaruit kansen cre?eren.


Het wordt tijd voor wat opschudding. Laat Verbeek het maar doen.
 
Bovenaan