Ajax - PSV (Johan Cruijff schaal 2021)

Wie wint de Johan Cruijff schaal

  • Ajax

    Stemmen: 4 50,0%
  • PSV

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

De Groene Scout

Well-known member
Oei, dat PSV iets verder zou zijn op dit moment was te verwachten, maar met 4-0 ga je toch wel even achter de oren krabben.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens laten Ajax en PSV zien dat het een goede zet was om enkele toppers binnen te halen voor een hoog salaris. Tadic en Götze als beste voorbeelden. Geven de eredivisie veel glans en zijn enorm waardevol voor hun clubs.
 

stc

Well-known member
Goed dat PSV eindelijk weer een prijs heeft gewonnen.

Ajax heeft wel laten zien dat Schmidt hier en daar wat nog wat werk heeft te doen. Maar ik vind dat PSV voor de rest wel goed heeft gespeeld.
 

Mario

Well-known member
Ik dacht serieus dat deze wedstrijd voor morgenavond stond gepland, maar dit is wel een lekkere start van het seizoen. PSV is goed bezig, hopelijk wordt het een mooi seizoen.
 

BlauwVinger

Well-known member
De eerste prijs is binnen!
Hup PSV!

Onze streekgenoot scoorde de eerste goal om de Super Cup in het jaar dat het was omgedoopt tot JC Schaal. Het is uiteraard alleen een prijs als Ajax wint. De nederlaag van Ajax was niet de verdienste van PSV.

Only true winners are glorious in defeat.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik dacht serieus dat deze wedstrijd voor morgenavond stond gepland,
Dag van de wedstrijd hing af van het Europese toernooi waarin PSV in de 3e voorronde moest spelen. Return CL is a.s. dinsdag, dus vandaar werd de Supercup vandaag gespeeld. Had PSV 3e voorronde EL moeten spelen, waarvan de heenwedstrijd afgelopen donderdag was, dan was de Supercup morgen gespeeld.
 
Bovenaan