Ajax - PSV (Johan Cruijff schaal 2021)

Wie wint de Johan Cruijff schaal

  • Ajax

    Stemmen: 4 50,0%
  • PSV

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

stc

Well-known member
Ik vind dat Tagliafico terecht rood heeft gehad. Kreeg in 2018 ook al rood tegen PSV.

Ik vind Mwene de slechtste spelers aan PSV zijde op het moment.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tagliafico verneukt even een topwedstrijd. Wat een intensiteit zeg, geweldig

Die Götze is echt de beste transfer in jaaaren. Wereldklasse.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele interessante eerste helft. Was vooraf wel erg benieuwd om te zien hoe deze twee teams zich nu tot elkaar verhouden. Ajax is niet verzwakt en PSV heeft zich flink versterkt. Vorig seizoen was het gat nog groot in het voordeel van Ajax, maar PSV lijkt het gat kleiner te hebben gemaakt. Je ziet dat beide teams kwalitatief erg goed zijn voor eredivisiebegrippen. Het basisniveau ligt, op een enkeling na, bij iedereen erg hoog op technisch en tactisch gebied. Je ziet ook dat beide coaches graag met veel pressing willen spelen en de ruimtes tussen de linies willen benutten. Beide teams kregen de ander in fases van de eerste helft goed onder druk. Er was voor mij niet echt een ploeg die duidelijk boven de ander uitstak.

PSV zal dit nu wel winnen door de 0-2 voorsprong en de rode kaart. Ik vrees een beetje voor een saaie tweede helft. Maar de eerste helft belooft een mooie strijd om het kampioenschap!
 

Batigoal

Well-known member
We hebben 15 duels op rij geen topper gewonnen... Even wachten.

Jij feliciteerde ons in januari ook al met de titel.

Maar het ziet er nu wel goed uit ja, maar zo sterk vond ik ons niet spelen, die 0-2 kwam echt uit de lucht vallen.
Met 11 tegen 11 had ik het wel willen zien, maar met zijn tienen denk ik niet dat we nog terug kunnen komen. Zonde, want het was een amusante eerste helft.
 

gevegt

Well-known member
Hele interessante eerste helft. Was vooraf wel erg benieuwd om te zien hoe deze twee teams zich nu tot elkaar verhouden. Ajax is niet verzwakt en PSV heeft zich flink versterkt. Vorig seizoen was het gat nog groot in het voordeel van Ajax, maar PSV lijkt het gat kleiner te hebben gemaakt. Je ziet dat beide teams kwalitatief erg goed zijn voor eredivisiebegrippen. Het basisniveau ligt, op een enkeling na, bij iedereen erg hoog op technisch en tactisch gebied. Je ziet ook dat beide coaches graag met veel pressing willen spelen en de ruimtes tussen de linies willen benutten. Beide teams kregen de ander in fases van de eerste helft goed onder druk. Er was voor mij niet echt een ploeg die duidelijk boven de ander uitstak.

PSV zal dit nu wel winnen door de 0-2 voorsprong en de rode kaart. Ik vrees een beetje voor een saaie tweede helft. Maar de eerste helft belooft een mooie strijd om het kampioenschap!
Korter graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan