Kogelvrij glas??Laten we dat uit veiligheidsoverwegingen voor Veltman maar niet doen.
Serieus eenrichtingsglas??? Dat vind ik wel onzin. Als de rijkelui naar de Ajacieden (of wie dan ook) willen kijken, dan mogen zij andersom toch ook wel zien wie er naar ze kijkt???Zonder gekheid... dit heeft toch iets engs bijna? Op jullie clubsite zie je er een plaatje van: nieuwe rijken die vanachter het tafellinnen door eenrichtingsglas naar hun ‘helden’ kijken. Die omgekeerd niets zien maar wel weten dat er naar ze gegluurd wordt. Welk zinnig mens wil zoiets.
Ik zit schijnbaar iets minder dicht op Ajax dan jij, maar waar heb je het over?
Mooi he , dat vakkie ons van al het Ajax nieuws voorziet.
Kritiek puntje, volgende keer iets minder cryptisch.
Ben je ineens lid geworden van de SP? Als de rijkelui dat geld uit willen geven aan een tunnelclub, dan is dat toch aan hen om te bepalen. Er zijn ook rijkelui die 3 huizen hebben (of zoals Bernard jr wel honderden). Deze geven het liever uit aan die tunnelclub. Laat ze.Het gaat hier om gezien-te-worden. Vandaar dat gehamer op ‘heel exclusief’, ‘max 24 mensen (schroeft de prijs op)’ en een ‘speciaal vak voor de tunnelclub leden’ om de warming up te zien.
Status symbool strategie ... for the happy few
Ik heb eens op die field seats gezeten in de ArenA, maar dat is echt kut. Veel te dicht op het veld. Ben toen op rij 10 gaan zitten en dat was prima.
Ben je ineens lid geworden van de SP? Als de rijkelui dat geld uit willen geven aan een tunnelclub, dan is dat toch aan hen om te bepalen. Er zijn ook rijkelui die 3 huizen hebben (of zoals Bernard jr wel honderden). Deze geven het liever uit aan die tunnelclub. Laat ze.
Wat heeft ie mij genoemd?Waar is vakx zijn liefdesverklaring gebleven?
Pieters naar Ajax!En Ajax naar de glazen tunnel.
Het zit jou wel dwars die glazen tunnel.Nogmaals de glazen tunnel: hilarische column van Mossou in het AD van vandaag: “Ajax, voorheen een voetbalclub”.
Integendeel. Hoogst vermakelijk. En ik sta niet alleen in die mening: leuke column!
@zwammy: linkje is er nog niet (staat nu enkel open voor abonnees). Later vandaag mogelijk wel.