Ajax Nieuwstopic

vakx2.0

Banned
Zonder gekheid... dit heeft toch iets engs bijna? Op jullie clubsite zie je er een plaatje van: nieuwe rijken die vanachter het tafellinnen door eenrichtingsglas naar hun ?helden? kijken. Die omgekeerd niets zien maar wel weten dat er naar ze gegluurd wordt. Welk zinnig mens wil zoiets.

Lijkt n beetje op de Romeinse gladiatoren, die hun zweet, bloed en zichzelf voor veel geld konden verkopen aan de nouveau riche van hun tijd. ?Zij die gaan voetballen groeten u?

Lijkt me uit de koker van een heel hip en duur reclamebureautje te komen. Ajax is de eerste club met een tunnelclub en wat mij betreft ook meteen de laatste
 

JMD

Well-known member
Laten we dat uit veiligheidsoverwegingen voor Veltman maar niet doen.
Kogelvrij glas?? :p

Zonder gekheid... dit heeft toch iets engs bijna? Op jullie clubsite zie je er een plaatje van: nieuwe rijken die vanachter het tafellinnen door eenrichtingsglas naar hun ‘helden’ kijken. Die omgekeerd niets zien maar wel weten dat er naar ze gegluurd wordt. Welk zinnig mens wil zoiets.
Serieus eenrichtingsglas??? Dat vind ik wel onzin. Als de rijkelui naar de Ajacieden (of wie dan ook) willen kijken, dan mogen zij andersom toch ook wel zien wie er naar ze kijkt???


Verder snap ik het probleem niet zo. Als je in het Philips Stadion vooraan zit op de zuidtribune kan je ook bijna alles zien. En hoe de ArenA is ingericht kan men nu ook al veel zien.
 

vakx2.0

Banned
Ja, eenrichtingsglas.

Het gaat daar natuurlijk niet om t zien. Dat Kun je idd ook vanaf rij 1... als is dat wat minder close.

Het gaat hier om gezien-te-worden. Vandaar dat gehamer op ?heel exclusief?, ?max 24 mensen (schroeft de prijs op)? en een ?speciaal vak voor de tunnelclub leden? om de warming up te zien.

Status symbool strategie ... for the happy few
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb eens op die field seats gezeten in de ArenA, maar dat is echt kut. Veel te dicht op het veld. Ben toen op rij 10 gaan zitten en dat was prima.
 

JMD

Well-known member
Het gaat hier om gezien-te-worden. Vandaar dat gehamer op ‘heel exclusief’, ‘max 24 mensen (schroeft de prijs op)’ en een ‘speciaal vak voor de tunnelclub leden’ om de warming up te zien.

Status symbool strategie ... for the happy few
Ben je ineens lid geworden van de SP? Als de rijkelui dat geld uit willen geven aan een tunnelclub, dan is dat toch aan hen om te bepalen. Er zijn ook rijkelui die 3 huizen hebben (of zoals Bernard jr wel honderden). Deze geven het liever uit aan die tunnelclub. Laat ze.
 

JMD

Well-known member
Ik heb eens op die field seats gezeten in de ArenA, maar dat is echt kut. Veel te dicht op het veld. Ben toen op rij 10 gaan zitten en dat was prima.

Sowieso vind ik het in een voetbalstadion nooit fijn om op veldhoogte te zitten. Bij PSV ligt rij 1 (zeker op de noordtribune) zo ongeveer op het veld. Leuk om de spelers goed te kunnen zien en horen, maar voor je speloverzicht is het kut.
 

vakx2.0

Banned
Ben je ineens lid geworden van de SP? Als de rijkelui dat geld uit willen geven aan een tunnelclub, dan is dat toch aan hen om te bepalen. Er zijn ook rijkelui die 3 huizen hebben (of zoals Bernard jr wel honderden). Deze geven het liever uit aan die tunnelclub. Laat ze.

Ik laat ze ook. Het ging om een ander punt... jij had het erover dat ze het niet veel beter zouden zien dan langs de lijn. ik geef aan dat ze het niet om het zien te doen is. Maar om het gezien worden. Maar ze doen maar.... ik beweer nergens dat ze het laten moeten.

Geen SP btw
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Ik heb de tunnel genoemd.
Maar welk onderwerp je ook aansnijdt... maakt eigenlijk niet uit.
Als het maar weer snel over vakx kan gaan, hahaha.

Anyway. Wij gaan maar eens aftellen naar het kampioenschap. En Ajax naar de glazen tunnel.
 

vakx2.0

Banned
Nogmaals de glazen tunnel: hilarische column van Mossou in het AD van vandaag: ?Ajax, voorheen een voetbalclub?.
 

vakx2.0

Banned
Integendeel. Hoogst vermakelijk. En ik sta niet alleen in die mening: leuke column!
@zwammy: linkje is er nog niet (staat nu enkel open voor abonnees). Later vandaag mogelijk wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Integendeel. Hoogst vermakelijk. En ik sta niet alleen in die mening: leuke column!
@zwammy: linkje is er nog niet (staat nu enkel open voor abonnees). Later vandaag mogelijk wel.

Nou ja, je komt er wel erg graag op terug, terwijl het hier in de Ajax-sectie niemand boeit.
 

vakx2.0

Banned
En dat boeit mij dan weer niet. Alsof er hier ook maar iemand ?boeiend? post. Kan zo snel geen voorbeelden bedenken iig
 
Bovenaan