\Wanneer is de loting?
De vierde voorronde bedoel je?? Ajax stroomt pas in de 3e voorronde in. De eerste voorronde is dinsdag afgelopen.Als je de tweede voorronde van de Champions League verliest, ben je dan gewoon helemaal klaar in Europa of ga je dan standaard naar de (voorronde) Europa League?
De vierde voorronde bedoel je?? Ajax stroomt pas in de 3e voorronde in. De eerste voorronde is dinsdag afgelopen.
Ik hoorde vanochtend bij Evers dat de portemonnee van Overmars al 3 jaar geen daglicht heeft gezien dus lijkt me ook vrij logisch.Eerste prijs is binnen.
Toch knap hor!
Ik vind dat zo'n onzin als dat gezegd wordt.. Ajax heeft de afgelopen tijd juist gekocht; Sinkgraven, Milik, Dijks, Gudelj zijn allemaal niet gratis geweest.
Ik vind dat zo'n onzin als dat gezegd wordt.. Ajax heeft de afgelopen tijd juist gekocht; Sinkgraven, Milik, Dijks, Gudelj zijn allemaal niet gratis geweest.
![]()
Ze hebben er zin in.
Beter dan Dijks lijkt mij. Op welke positie zie jij hem dan graag?
Je geeft precies aan waarom hij dus momenteel niet moet komen, aangezien we dus eerst 3 andere spelers dienen te lozen. Daarna zou ik hem er ook bijnemen. Maar zolang je nog met Boilesen, Serero en Andersen in de selectie zit, is er gewoon geen plaats voor hem.Wat mij betreft mag hij erbij komen. Contract voor een jaar, dan staat hij ook niet/nauwelijks jeugd in de weg. Dan verhuur/verkoop je Serero, verhuur je Andersen en verkoop je Boilesen. Hij komt dan voor alledrie de posities op links in aanmerking. Op de linksbackpositie heb je als vervanger van Dijks alleen Viergever, die geen flankspeler is. Als linksbenige middenvelder heb je behalve Sinkgraven niemand. En op linksbuiten is de spoeling ook wel dun geworden na het vertrek van Menig en Kishna. Fischer en Younes zijn allerminst zekerheidjes.