Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Ik vind dat zo'n onzin als dat gezegd wordt.. Ajax heeft de afgelopen tijd juist gekocht; Sinkgraven, Milik, Dijks, Gudelj zijn allemaal niet gratis geweest.
 

Shayman

New member
Ik vind dat zo'n onzin als dat gezegd wordt.. Ajax heeft de afgelopen tijd juist gekocht; Sinkgraven, Milik, Dijks, Gudelj zijn allemaal niet gratis geweest.

Waren fans van Ajax toen de amateurs tegen HHC speelden; hij had zich prima vermaakt daar en was een leuk stukje radio in elk geval.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat zo'n onzin als dat gezegd wordt.. Ajax heeft de afgelopen tijd juist gekocht; Sinkgraven, Milik, Dijks, Gudelj zijn allemaal niet gratis geweest.

In de tijd dat Marc er zit heeft hij voor ruim 30 miljoen aan aankopen gedaan, waarvan er volgens mij geen een geslaagd is. Dus uitgeven doet hij wel inderdaad. Helaas doorgaans veel te veel aan de verkeerde spelers.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Dacht ergens gezien te hebben dat ze nog zouden spelen tegen Midtjylland, maar kan het nergens meer terug vinden.

Ze hebben tegen Dinamo Moskou, Nordsjaelland en Panathinaikos, aankomende week spelen ze tegen Wolfsburg en paar dagen ero p tegen Saint-?tienne
 

Batigoal

Well-known member
202316_hoofd%20600_600x338.jpg


Sanogo en Younes zijn gepresenteerd vanmiddag.

202302_6e126a58-0b26-44f4-8a4e-b7fbd7326c97_2015-07-14%2520Aankomst%2520A%2520Younes%25200074_600x338.jpg


Ze hebben er zin in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beter dan Dijks lijkt mij. Op welke positie zie jij hem dan graag?
 

Pascallovic

Well-known member
Prima dat hij mee mag trainen, momenteel niet echt nodig in de selectie, dus op een contract hoeft hij wat mij betreft niet te rekenen. Als ze die Younes niet hadden gehaald had Urby mogen komen.
 

Batigoal

Well-known member
We hebben best wat mensen op links, dus daar is hij helaas niet nodig. Verder prima speler voor top Eredivisie. In tegenstelling tot andere oud-Ajacieden heeft Urby altijd wel zijn minuten gemaakt.
 
G

Gast

Guest
Wat mij betreft mag hij erbij komen. Contract voor een jaar, dan staat hij ook niet/nauwelijks jeugd in de weg. Dan verhuur/verkoop je Serero, verhuur je Andersen en verkoop je Boilesen. Hij komt dan voor alledrie de posities op links in aanmerking. Op de linksbackpositie heb je als vervanger van Dijks alleen Viergever, die geen flankspeler is. Als linksbenige middenvelder heb je behalve Sinkgraven niemand. En op linksbuiten is de spoeling ook wel dun geworden na het vertrek van Menig en Kishna. Fischer en Younes zijn allerminst zekerheidjes.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat mij betreft mag hij erbij komen. Contract voor een jaar, dan staat hij ook niet/nauwelijks jeugd in de weg. Dan verhuur/verkoop je Serero, verhuur je Andersen en verkoop je Boilesen. Hij komt dan voor alledrie de posities op links in aanmerking. Op de linksbackpositie heb je als vervanger van Dijks alleen Viergever, die geen flankspeler is. Als linksbenige middenvelder heb je behalve Sinkgraven niemand. En op linksbuiten is de spoeling ook wel dun geworden na het vertrek van Menig en Kishna. Fischer en Younes zijn allerminst zekerheidjes.
Je geeft precies aan waarom hij dus momenteel niet moet komen, aangezien we dus eerst 3 andere spelers dienen te lozen. Daarna zou ik hem er ook bijnemen. Maar zolang je nog met Boilesen, Serero en Andersen in de selectie zit, is er gewoon geen plaats voor hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan