Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
De minst lelijke misschien. Maar al dat drukke lelijke gedoe met kruizen en schaduwprints en ander gedoe, van mij hoeft het niet.

Dit is ??n van mijn favoriete uitshirts:
ajax_1993_1994_A.jpg

Deze was inderdaad erg mooi.
Dat shirt dat seizoen ervoor, toen ze de UEFA-cup wonnen.....die was zo lelijk, maar later was ie toch wel weer mooi. Geheel in de kleuren van ABN-AMRO.
 

Batigoal

Well-known member
We hebben weer de beste jeugdopleiding van het land. Tenminste, we hebben er na een decennium weer eens een prijs voor gekregen. :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Overigens wel lullig. Ziggo is hoofdsponsor van Ajax maar mogelijk kunnen ze in Amsterdam geen Fox Sports uitzenden
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zeker. Ik begreep van mijn onderburen dat er geen kwaliteitsverschil merkbaar was tussen Ziggo en KPN, dus ik ga nu toch maar eens overstappen. Scheelt toch weer wat geld in combinatie met mijn mobiele abonnement bij KPN.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Op het uitshirt viel het me al op, maar nu ook hier: Wat heeft Dolberg een bitchy rest face. Of hij is gewoon een arrogante lul, dat kan ook. Zo niet, hoe kijkt hij dan als hij w?l arrogant wil kijken?
 

Abubakari

Well-known member
Waar jij woont misschien ja.
Nee, ook in de rest van het land is het belabberd Nederlands. Zal wel iets typisch Limburgs zijn.

Mooi shirt. Ook mooi dat je die Adidas strepen amper ziet.
Ik vind het verder ook wel een mooi shirt, alleen dat witte rondje om de hals vind ik niet zo mooi. Maar goed, het is wel redelijk historisch verantwoord, dus vooruit maar weer.

Op het uitshirt viel het me al op, maar nu ook hier: Wat heeft Dolberg een bitchy rest face. Of hij is gewoon een arrogante lul, dat kan ook. Zo niet, hoe kijkt hij dan als hij w?l arrogant wil kijken?
Dolberg komt volgens mij uit de serie Real Humans over robots die heel erg op mensen lijken. Er kan nooit een lachje af, scoort een belangrijke goal en kijkt alsof ie een natte scheet heeft gelaten. Het zou mij niet verbazen als ie net zo'n dubbelleven leidt als de hoofdpersoon uit American Psycho.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan