Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het een mooi eerbetoon. Zeer verdiend ook. Gisteravond meegedaan aan de Cruijffrun. 14 km van het olympisch stadion naar de Johan Cruijff Arena. Gezellige run zonder wedstrijdelement. Na afloop wel drama om je tas met kleding terug te krijgen.
 

Marinos

Well-known member
Ik vind het ook mooi :duim: en de run was geslaagd, leuke route. Tassen was inderdaad een drama en het was pleuris koud als je daar stond te wachten.
 

Abubakari

Well-known member
Dus van Leo1947 moeten we kiezen tussen de Ziggo Arena en de Johan Cruijff Arena?
Ik heb wel eens moeilijker keuzes moeten maken.

De Johan Cruijff Arena. Prachtig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Nieuwstopic

Ik kan mij voorstellen dat bedrijven het alleen maar interessanter vinden om nu hun naam aan de ArenA te verbinden in combinatie met Cruijff. De Ziggo Johan Cruijff ArenA.
 

Abubakari

Well-known member
Za best maar moeten ze niet aan beginnen. Lelijke sponsornamen aan hun stadion koppelen doen ze maar bij clubs als AZ, Groningen en ADO etc. Dat heeft Ajax niet nodig, moet je het ook niet doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Helemaal met je eens hoor. Binnen Nederland is Ajax financieel al met afstand de sterkste en gaan ze niet verder komen met dat sponsorgeld. Het gat in Europa gaan ze er ook niet mee dichten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
C_73XQFVYAA8MbT.jpg


Nieuwe uitshirts. Tsja. Mwah.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe blauw de shirts 'in het echt' blijken te zijn, maar op het eerste oog vind ik ze er beter uitzien dat de uitshirts van afgelopen seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Mijn eerste reactie is weer eens "Godverdomme wat een lelijke kutshirts weer". Een stonewashed Ajax shirt? Dat beschimmelde wit er doorheen, waarom in godsnaam? Doe gewoon de kleur zoals je bij de Ligt op de achterkant van zijn shirt ziet, ook niet mijn kleur, maar beter dan die verbleekte ellende.
 

Pascallovic

Well-known member
Mijn eerste reactie is weer eens "Godverdomme wat een lelijke kutshirts weer". Een stonewashed Ajax shirt? Dat beschimmelde wit er doorheen, waarom in godsnaam? Doe gewoon de kleur zoals je bij de Ligt op de achterkant van zijn shirt ziet, ook niet mijn kleur, maar beter dan die verbleekte ellende.
Het liefst heb ik de Amsterdamse kleuren zwart/rood, maar op zich vind ik dit prima. Beter dan dit jaar en dat verschrikkelijke groen van het jaar ervoor.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind ze van dit seizoen best te doen. De nieuwe vind ik ook niet onaardig.
Beter dan die felle shitzooi van vorig jaar in ieder geval.

De minst lelijke misschien. Maar al dat drukke lelijke gedoe met kruizen en schaduwprints en ander gedoe, van mij hoeft het niet.

Dit is ??n van mijn favoriete uitshirts:
ajax_1993_1994_A.jpg


En deze vind ik ook mooi:
extra_football_shirt_8358_1.jpg


En deze ook:
1984-1985_away.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Onana verlengt tot 2021! Beterrrrrrr :)

Topnieuws wat betreft Onana. Het lijkt erop dat we een aantal sterkhouders weten te behouden. Goed gezien van de leiding om Onana het vertrouwen te gunnen, ondanks dat hij niet altijd stabiel oogde bij Jong Ajax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan