Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Zodra jij ergens helemaal zeker van bent gaat het gelijk mis.
I Say no worries, every little thing is gonna be alright.
 

DeftonesJP

New member
Ja, omdat Bosz bij Vitesse elk jaar met 8 nieuwe spelers moest beginnen. Bij Ajax zal hij met ongeveer dezelfde ploeg als vorig seizoen kunnen beginnen of in elk geval niet met een helemaal nieuwe ploeg. Sowieso opmerkelijk, die vergelijkingen met Vitesse op dit forum. "Met Vitesse werd ie nooit kampioen, dus wordt ie met Ajax ook geen kampioen". Dit wordt gewoon een herhaling van het eerste jaar onder Olsen. +100 goals, kampioen en in de bekerfinale met 5-0 van PSV winnen.

Klopt maar ook met een spelersgroep die eerder staat moet hij risicovolle aspecten inslijpen en dat kost tijd. De vijf seconden regel werkt alleen als je het allemaal doet en dat zal aan het begin nog wel eens fout gaan. Ik bereid me geestelijk al voor op een 'Urbytje' tijdens de voorronde Champions League. Wat misschien wel scheelt is dat de kern Nederlandstaligen veel groter is en dat het makkelijker is om te communiceren.
 

Abubakari

Well-known member
Er is een vrij degelijke basis die de Boer achter heeft gelaten. Ik denk niet dat Bosz pers? gelijk volledig kamikaze voetbal gaat spelen, maar dat er wat meer vrijheid in het spel zal komen in vergelijking met het voetbal wat de Boer Ajax liet spelen. Dat jongens als El Ghazi wat meer vanuit hun gevoel gaan voetballen ipv uit hun opdracht.
 

Fregge

Well-known member
Ja, omdat Bosz bij Vitesse elk jaar met 8 nieuwe spelers moest beginnen. Bij Ajax zal hij met ongeveer dezelfde ploeg als vorig seizoen kunnen beginnen of in elk geval niet met een helemaal nieuwe ploeg. Sowieso opmerkelijk, die vergelijkingen met Vitesse op dit forum. "Met Vitesse werd ie nooit kampioen, dus wordt ie met Ajax ook geen kampioen". Dit wordt gewoon een herhaling van het eerste jaar onder Olsen. +100 goals, kampioen en in de bekerfinale met 5-0 van PSV winnen.

Waar kan ik tekenen?
 

gevegt

Well-known member
Hans Roest kan opnieuw een bijzondere
titel achter zijn naam schrijven:zijn
neus is 65,9 millimeter lang en 52,52
millimeter breed (opgeteld 118,42 mm)
en daarmee is hij wereldkampioen Grote
Neuzen.De man uit Leiderdorp verdedigde
zijn titel dit weekeinde in Duitsland.

De wedstrijd,die elke vijf jaar wordt
gehouden,is een initiatief van de
Eerste Neuzenclub van de Wereld.Aan de
wedstrijd doen lange,smalle,knollen- en
aardappelneuzen mee.

Roest is blij met de titel en vond het
erg leuk om mee te doen,maar volgens
hem lopen er in Nederland mensen met
nog veel grotere neuzen rond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan