Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Weet je wat nou zo leuk is? Kishna woont in Nederland. Dus hoezo toeval?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet je wat nou zo leuk is? Kishna woont in Nederland. Dus hoezo toeval?

Hij heeft het trainingskamp vroegtijdig verlaten wegens het overlijden van zijn oma. Nu zal het vast wel kloppen allemaal, maar ik ben het met Eresdege eens dat dit wel heel erg toevallig is.
 

Keyser S?ze

New member
Misschien hebben die Spanjaarden eerst gebeld waar hij zat en zijn toen naar Nederland afgereisd. Of zouden ze op de gok naar Nederland zijn gekomen in de hoop dat de grote Kishna misschien toevallig thuis zou zijn?

Kan dat uitgezocht worden want het houdt mij wel bezig.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zou maar gauw 20 rechercheurs optrommelen om de dood van oma te onderzoeken. Krishna heeft natuurlijk een dijk van een motief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik sluit anders niet uit dat de dood van de oma is ge?rrangeerd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch wel goed voor zo'n jongen dat hij straks met zo'n band om loopt. Met ook een paar goede reserve aanvoerders kom je niet in de situatie dat straks de kneus van het team de band draagt.
 

Pascallovic

Well-known member
Prima keuze als aanvoerder. Had vorig seizoen al hoger in de hi?rarchie moeten staan dan bijvoorbeeld een Boilesen.
 

JMD

Well-known member
Goede keus inderdaad.

Is Boilesen al definitief weg trouwens? Of was het einde contract?
 

Eresd?g?

Banned
Het ging mij erom dat het allemaal wel erg toevallig is. Persoonlijk zie ik m wel vertrekken. Net als Boilesen, die gaat ook wel weg. Kan Ajax op zoek naar spits en misschien nog ergens groot talent voor op de vleugels?
 

Voetbal-Coach

Administrator
Lijkt me sterk dat hij daar over liegt. Kan me niet voorstellen dat je zulke dingen verzint om wat voor reden dan ook. Plaatste ook een foto van zijn oma.

ricardo11kishnaMet pijn in ons hart hebben wij afscheid moeten nemen van een ontzettend liefdevolle en zorgzame moeder en oma, ze heeft een heel mooi en waardig afscheid gekregen vandaag, oma wij zijn trots op u !! Rust zacht ❤️ wij willen iedereen bedanken voor de vele lieve en krachtgevende berichtjes, die ons als familie door deze moeilijke periode heen helpen ❤️
 

SanMark.

Well-known member
Lijkt me sterk dat hij daar over liegt. Kan me niet voorstellen dat je zulke dingen verzint om wat voor reden dan ook. Plaatste ook een foto van zijn oma.

ricardo11kishnaMet pijn in ons hart hebben wij afscheid moeten nemen van een ontzettend liefdevolle en zorgzame moeder en oma, ze heeft een heel mooi en waardig afscheid gekregen vandaag, oma wij zijn trots op u !! Rust zacht ❤️ wij willen iedereen bedanken voor de vele lieve en krachtgevende berichtjes, die ons als familie door deze moeilijke periode heen helpen ❤️

Hij gaat wel echt ver om op deze manier in gesprek te kunnen komen met Sociedad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan