Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ach, wat ik op dit forum ook plaats, het is toch nooit goed. Natuurlijk is zijn oma overleden, heel vervelend voor hem. Maar uit ervaring weet ik dat zoiets ook soms als smoes wordt gebruikt. Vandaar mijn opmerking. Wel "toevallig" dat het precies bij hem gebeurt. Het enfant terrible...
 

inhethoekje

Active member
Ach, wat ik op dit forum ook plaats, het is toch nooit goed. Natuurlijk is zijn oma overleden, heel vervelend voor hem. Maar uit ervaring weet ik dat zoiets ook soms als smoes wordt gebruikt. Vandaar mijn opmerking.

Een ex-collega presteerde het om in 3 jaar tijd 6 keer vrij te krijgen ( overlijden familie kost geen snipperdagen) om naar een begrafenis van zijn oma cq opa te kunnen.
De dood gebruiken om vrij te krijgen, het gebeurt vaker als men denkt.
Na de 6e keer was het dus een ex collega geworden.
 

Eresd?g?

Banned
Een ex-collega presteerde het om in 3 jaar tijd 6 keer vrij te krijgen ( overlijden familie kost geen snipperdagen) om naar een begrafenis van zijn oma cq opa te kunnen.
De dood gebruiken om vrij te krijgen, het gebeurt vaker als men denkt.
Na de 6e keer was het dus een ex collega geworden.
Vandaar dus mijn opmerking. Maar goed, zodra ik iets post moeten de aasgieren zich weer laten gelden.
 

Batigoal

Well-known member
Een ex-collega presteerde het om in 3 jaar tijd 6 keer vrij te krijgen ( overlijden familie kost geen snipperdagen) om naar een begrafenis van zijn oma cq opa te kunnen.
De dood gebruiken om vrij te krijgen, het gebeurt vaker als men denkt.
Na de 6e keer was het dus een ex collega geworden.

Toen was het zijn eigen begrafenis?
 

JMD

Well-known member
Vandaar dus mijn opmerking. Maar goed, zodra ik iets post moeten de aasgieren zich weer laten gelden.
Je hebt het zo zwaar....

Het is net als ik wel eens tegen leerlingen zeg: een leerling die nooit wat fout doet kan sneller op clementie rekenen dan een leerling die continu buiten de lijntjes kleurt. Dat jij in de laatste categorie valt heb je toch echt aan jezelf te danken.
 

JMD

Well-known member
Heb hem ook even ingevuld... :)

Kadlec staat er ook tussen, is die dan al gehaald?
 

Eresd?g?

Banned
Van Gobbel terug bij Feyenoord en ook Ajax haalt stoere oud verdediger terug. Iemand die gewend is aan bankzitten. Bogarde!
 

Eresd?g?

Banned
Belangstelling vanuit Spanje voor Kishna. Sociedad is langsgekomen en eerste gesprek is geweest. Wat een toeval dat hij net in Nederland was! 5 miljoen en strik erom heen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan