Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Overigens gaan ook de Ajax-jeugdcoaches naar het Cruijff-instituut. Dat was het idee van Jonk. Lijkt me ook niet vreemd. Ieder mens kan zich ontwikkelen, ook een jeugdcoach. En als je voor zoiets gaat, kun je beter ??n lijn trekken. Het lijkt me niet meer dan een methode om mede op die manier De Toekomst naar een hoger plan te tillen. En als de Cruyff-instituut de middelen biedt om dit te bewerkstelligen waarom er dan geen gebruik van maken?
 

Maasveld

Well-known member
Mooi stukje Fabian!

Overigens vind ik het ook gek dat mensen nu beginnen te zeuren over dat er EX voetballers zijn ontslagen bij Ajax, terwijl Cruijff juist ex voetballers wil hebben.
Waarom zou je daar over gaan zeuren?

Een bedrijf heeft een accountant nodig, de accountant doet zijn werk niet zoals het bedrijf het wilt zien en dat zorgt ervoor dat het bedrijf niet met alle mensen dezelfde richting op gaat. Dan wordt de accountant ontslagen en zoeken ze een ander. De jeugdtrainers zullen niet goed genoeg gepresteerd hebben en zijn daardoor ontslagen of hebben geen verlenging gekregen. Alleen omdat Cruijff oud voetballers wilt, deze kreeg en deze niet zijn behouden binnen de organisatie is het idee van oud voetballers slecht?
Het idee is niet slecht. Er echter klakkeloos vanuit gaan dat oud-voetballers goede trainers zijn is wel heel kortzichtig. Maar goed, ik geloof dat de meesten zijn weggegaan vanwege een verschil van inzicht.
 

ALenstra

Well-known member
Je had dus eerst het kamp Van Gaal en het kamp Cruyff die tegenover elkaar stonden. Nu heb je binnen het kamp Cruyff twee kampen die tegenover elkaar staan.
 

Fabian

Active member
Het AD voedt altijd op Cruijff. Dat is bekend. Mossou was ook al over Cruijff aan het twitteren.

Iedereen heeft zijn zwakke plek. Ook journalisten.

Ik had waarschijnlijk als journalist minder positief bericht over Van Gaal. Onafhankelijkheid is een vaag begrip.
 

Batigoal

Well-known member
Toen Cruyff aan de macht kwam paar jaar geleden zijn er zes ex-spelers uitgegooid, bekendste was Jan Olde Riekerink. Reden was dat ze het kamp-Van de Boog kozen en dus tegen Cruyff. Orlando Trustfull vertrok zelf, maar komt komende zomer weer terug bij Ajax.

Tot zover de 'schokkende feiten' van dit stuk. Is er nog belangrijk nieuws?
 

Eef de Kip

Well-known member
Wacht maar af, prof. Vermeulen zit zo bij studio voetbal dus die zal er wel een hele objectieve kijk op hebben.
 

vakx2.0

Banned
Dat ik de man niet moet, ga ik niet ontkennen.
Maar nog even voor de duidelijkheid... ik heb niets tegen het feit dat hij geld verdient en er nu zelfs een lekkere nieuwe villa op Ibiza van kan kopen.
Wat mij zou verontrusten als ik met hem moest werken is dat je niet meer zeker weet of hij (A) altijd voor de voor Ajax beste oplossing kiest. Of (B) voor de voor hemzelf financieel meest voordelige?

Kan best een vorm van kwaaddenken mijnerzijds zijn...

Anderzijds, is het misschien ook wel enorm na?ef om zomaar te veronderstellen dat hij alles alleen en uitsluitend uit pure clubliefde doet.
Of is iedereen vergeten dat hij z'n geliefde club ooit verliet omdat hij niet uit de contractonderhandelingen kwam en vervolgens uit rancune bij aartsvijand Feyenoord tekende (voor het geld)?
En dan nu beweren dat het Johan nooit om het geld te doen is...

Maar goed... ik ga m'n zomerslaap maar weer in. Maak me maar wakker als er nieuwe ontwikkelingen zijn vanuit Ibiza of Roem.... eh, Slowakije. :)
 

SanMark.

Well-known member
Dat ik de man niet moet, ga ik niet ontkennen.
Maar nog even voor de duidelijkheid... ik heb niets tegen het feit dat hij geld verdient en er nu zelfs een lekkere nieuwe villa op Ibiza van kan kopen.
Wat mij zou verontrusten als ik met hem moest werken is dat je niet meer zeker weet of hij (A) altijd voor de voor Ajax beste oplossing kiest. Of (B) voor de voor hemzelf financieel meest voordelige?

Kan best een vorm van kwaaddenken mijnerzijds zijn...

Anderzijds, is het misschien ook wel enorm na?ef om zomaar te veronderstellen dat hij alles alleen en uitsluitend uit pure clubliefde doet.
Of is iedereen vergeten dat hij z'n geliefde club ooit verliet omdat hij niet uit de contractonderhandelingen kwam en vervolgens uit rancune bij aartsvijand Feyenoord tekende (voor het geld)?
En dan nu beweren dat het Johan nooit om het geld te doen is...

Maar goed... ik ga m'n zomerslaap maar weer in. Maak me maar wakker als er nieuwe ontwikkelingen zijn vanuit Ibiza of Roem.... eh, Slowakije. :)

Lekker inhoudelijk gereageerd.
 

Abubakari

Well-known member
En deze reactie is weer net zo voorspelbaar en dus is de cirkel weer rond.

Gelul. Jij bent in de Ajax sectie net zo'n voorspelbare vervelo als vakx. Bij elke Ajax aankoop je standaard "grap" posten "moet ie eerst in jong Ajax wennen" en bij elk wissewasje over die fluwelen revolutie niet weten hoe snel je het hier neer moet zetten. Je bent gewoon een trol die er van houdt de boel op te naaien. Moet je lekker zelf weten, maar om dan vakx te verwijten dat ie voorspelbaar is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan