Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Onbegrijpelijk dat er fans zijn die hatelijke reacties geven na zoiets vreselijks. Gelukkig zijn dergelijke reacties op 1 hand te tellen. 99% leeft mee, mooi om te constateren....
 

Jozsef

New member
Ontroerend. Waren alle fans maar zo. Een utopie helaas.
Ik vrees over een tijdje alweer schofterige spreekkoren.
 

Jozsef

New member
En dit dan:
5ca3d2d5ced131de2e38549bfab4a50f.jpg
 

erka

Well-known member
Ontroerend. Waren alle fans maar zo. Een utopie helaas.
Ik vrees over een tijdje alweer schofterige spreekkoren.

Nu is iedereen solidair maar als het straks bijvoorbeeld weer Utrecht-Ajax is dan mogen alle Ajacieden gewoon weer aan de fossiele energie. En gaan we weer de naarste overtredingen zien op het veld.

Indrukwekkend hoe vanuit de voetbalwereld wordt meegeleefd. Een beetje cynisch word ik er wel van.
 

JMD

Well-known member
Duel tussen SDC Putten en Feyenoord is na 34 minuten voor 1 minuut stilgelegd. Dit om medeleven te betuigen met Nouri.

Mooi dit soort acties.
 

Voetbal-Coach

Administrator

Ik was afgelopen vrijdag ook in Geuzenveld, stond vlakbij deze jongen, nog even mee gesproken.

Afgelopen vrijdag heeft mij ?cht enorm aangegrepen. Mede doordat ik vlakbij de auto stond waar zijn vader uit kwam. Volwassen mannen (en ik overigens ook) die staan te huilen. Marokkaanse jongens uit de buurt, Ajacieden, Feyenoorders, iedereen was daar voor h?m. Echt heel speciaal. Hopen dat die jongen er nog boven op komt, al hou ik mijn hart vast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan