Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Welja nog een penalty tegen. Record aantal penalties tegen dit seizoen denk ik voor ons.
Ook verschrikkelijk veel pech met die strafschoppen… want hier doe je helemaal niks aan en past precies bij de situatie waar Ajax nu in zit. Als het goed gaat krijg je dit soort pingels niet tegen, dan gebeurt dit gewoon niet

JMD

Well-known member
Voor het duel liep het al in het centrum uit de hand, hoop maar dat het vanavond ook rustig blijft in Amsterdam

PES5

Administrator
Forumleiding
Die handsbal bij Atalanta was meer een strafschop, maar wordt niet gegeven en in de tegenaanval scoort Atalanta de winnende.

Gek als je dit vergelijk met Baas.

erka

Well-known member
Die penals waren vreemd en onterecht maar tis nou ook niet direct dat Ajax een zege ontnomen is he. Het was niks.

Abubakari

Well-known member
Gaaei, Wijndal, Regeer, Mokio, die dramaqueen in de spits. Het is toch ook wel heel erg matig allemaal qua kwaliteit.
Klopt. Al is Mokio nog maar 17 en heeft die nog tijd zat om zich te ontwikkelen. Denk dat daar nog wel wat meer in zit. De rest van wat je noemt is klare armoede.

Tot de 0-1 gekeken, toen moest ik naar mijn werk. Geen kans gecreeerd, wachten op een ingeving van de individuele klasse die Galatasary wel heeft (nou kunnen die ook 75 miljoen betalen voor Osihmen, helpt ook wel) en op de achterstand. Verwacht er niks van en dat is precies wat je krijgt. En dat blijft zo zo lang Heitinga trainer is.

Bovenaan