Ajax in Europa 2024/2025

Eef de Kip

Well-known member
M.i. niet zo veel, rode kaart na een kwartier en een paar lullige goals tegen, niet dat het verder best was maar dat wisten we vantevoren al

gevegt

Well-known member
M.i. niet zo veel, rode kaart na een kwartier en een paar lullige goals tegen, niet dat het verder best was maar dat wisten we vantevoren al
Ben ik met je eens. Ook niet blind naar voren druk geven, dat deden ze beter dan de vorige wedstrijd.

Weghorst heeft last van hoofdpijn maar dat kan gelukkig geen hersenschudding zijn.

Abubakari

Well-known member
Even een vraag: wat heeft Heitinga vanavond fout gedaan?
Ik snap niet zo goed dat hij Gloukh altijd wisselt. Verder vandaag niet zoveel raars gedaan. Zeer ongelukkig allemaal en ook wederom lang niet goed genoeg tegen een topploeg.

Verder, tsja, pijnlijk maar kan gebeuren tegen dit soort ploegen, zeker als je ook nog snel met 10 komt te staan. Maar Eintracht Frankfurt verliest ook met 1-5, de verschillen met dit soort topploegen zijn al groot. Als je dan ook nog in deze fase zit verbaast het mij niet eens meer.

Berusting. Inderdaad.
Zal ook wel met het verwachtingspatroon te maken hebben.

zwammy

Well-known member
Heitinga is de eerste in de geschiedenis van de champions league die de eerste 3 wedstrijden verliest als speler en als trainer. Knap van hem.

Bovenaan