Dat dit Ajax eerste staat is te danken aan hard werken en karakter tonen.Moeten de godenzoontjes maar wat harder werken. Goed voor hun karakter.
Oh ja, dat waterballet toen!Dat dit Ajax eerste staat is te danken aan hard werken en karakter tonen.
Ik moet denken aan 1987, Real Zaragoza uit. Veel slechter dan toen zal het veld niet gauw meer worden. Veel mooier de beleving ook niet, eerste echt bijzondere Europese resultaat van Ajax wat ik bewust meegemaakt heb.
Klopt. Bosman 2 doelpunten en rood. Halve finale EC II. Die Ajax dat jaar won.Oh ja, dat waterballet toen!
Mooie inspiratie inderdaad. Dat moeten ze dus doen. Niet jankie jankie over het veld.Dat dit Ajax eerste staat is te danken aan hard werken en karakter tonen.
Ik moet denken aan 1987, Real Zaragoza uit. Veel slechter dan toen zal het veld niet gauw meer worden. Veel mooier de beleving ook niet, eerste echt bijzondere Europese resultaat van Ajax wat ik bewust meegemaakt heb.
1996 inderdaad. Ook wel leuk om terug te kijken is de winnende goal van Zaragoza in de EC finale waardoor ze om de supercup tegen Ajax mochten. Ik zoek hem wel even op.Later speelden Ajax en Zaragoza ook nog eens voor de Supercup. De wedstrijd in het Olympisch Stadion heb ik zelf nog bezocht.
Dat duel was eerst nog afgelast, wegens de extreme kou (en slechte staat veld) toen, duel was toen in 2-en in de winter. Paar weken later ingehaald.Later speelden Ajax en Zaragoza ook nog eens voor de Supercup. De wedstrijd in het Olympisch Stadion heb ik zelf nog bezocht.