Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Geen vriendje van de media
Terwijl hij altijd vriendelijk is en ook als hij voor de honderdste dezelfde vraag over rouleren krijgt altijd beleefd en vriendelijk blijft.
In het begin dacht ik ook wel eens wat is dit nou weer voor b opstelling, maar inmiddels weet ik dat er vrijwel altijd een sterk team staat. Dat is knap, echt enorme waardering voor wat Farioli neer heeft gezet. En zo blij dat de ellende van vorig jaar voorbij is.
Volgende stap is vaker goed voetbal, maar in Turkije schijnt hij bekend te staan als een aanvallende coach, dus wellicht met de juiste versterkingen volgend seizoen die stap ook maken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Geen vriendje van de media, dus hij krijgt geen voorkeursbehandeling, maar Farioli laat al het hele seizoen zien wat voor verschil een goede trainer maakt. Hij haalt er echt het maximale uit.
Dat dus. Priske en (eerder) Schmidt hadden daar ook last van. Als je niet met de heren voetbaljournalisten continu alle nieuwtjes deelt, samen dronken wordt of ze te vriend houdt door nieuwtjes te lekken maken ze je direct af.

JMD

Well-known member
Terwijl hij altijd vriendelijk is en ook als hij voor de honderdste dezelfde vraag over rouleren krijgt altijd beleefd en vriendelijk blijft.
In het begin dacht ik ook wel eens wat is dit nou weer voor b opstelling, maar inmiddels weet ik dat er vrijwel altijd een sterk team staat. Dat is knap, echt enorme waardering voor wat Farioli neer heeft gezet. En zo blij dat de ellende van vorig jaar voorbij is.
Volgende stap is vaker goed voetbal, maar in Turkije schijnt hij bekend te staan als een aanvallende coach, dus wellicht met de juiste versterkingen volgend seizoen die stap ook maken.
Overigens was dat toch ook niet onverwacht. Het was toch bekend dat Farioli echt wel een goede trainer was.

gevegt

Well-known member
Uitstekende pot op een knollenveld. En met een leuk team met een paar 'nieuwe' namen. Mokio echt een goeie pot, mooi talent hoor!

Geen vriendje van de media, dus hij krijgt geen voorkeursbehandeling, maar Farioli laat al het hele seizoen zien wat voor verschil een goede trainer maakt. Hij haalt er echt het maximale uit.
Eerder andersom, vooral de Telegraaf is geen vriend van hem misschien wel omdat hij niet naar hun lekt.
Zolang hij wint zal het wel meevallen, maar zodra het een paar keer mis gaat ligt zijn hoofd op het hakblok.

Vanavond ook weer een goede overwinning, maar er zullen altijd lui zijn die het spel veroordelen.

Bovenaan