Ajax in Europa 2024/2025

Eef de Kip

Well-known member
Had ik niet verwacht dit maar wel een knappe zege, net als in het begin van het seizoen stijgen ze boven zichzelf uit in Europa.
Zondag maar eens kijken of we er 11 hebben.

Batigoal

Well-known member
Mooie overwinning! Uiteindelijk gewoon een goeie pot en door naar de tussenronde. Maar wel veel schade opgelopen vandaag. Even kijken wie er nog bij zijn zondag.

Reinoud

Well-known member
Nou door en relatief gunstig geloot. Al had je bij winst in Riga al in de volgende ronde gestaan. Nu maar eens afwachten hoe de transferperiode afloopt.

JMD

Well-known member
Ze hebben de groepsduels in het Koning Boudewijnstadion gespeeld. Nog meer plaats :p
Of toch niet.
Veld is afgekeurd, Union moet op zoek naar een ander stadion

Anderlecht speelt donderdag uit, hun stadion lijkt mij de meest logische optie. Maar geen idee hoeveel kaarten er verkocht zijn voor het duel in Brussel, maar dat kan dus nog een probleem worden, want het Constant Vandenstockstadion is ongeveer de helft kleiner.

Jef400

Well-known member
Of toch niet.

Anderlecht speelt donderdag uit, hun stadion lijkt mij de meest logische optie. Maar geen idee hoeveel kaarten er verkocht zijn voor het duel in Brussel, maar dat kan dus nog een probleem worden, want het Constant Vandenstockstadion is ongeveer de helft kleiner.
De voorgaande Europese duels van Union leverden amper 10.000 toeschouwers op.

Abubakari

Well-known member
Farioli zei zondag al dat het veld nog slechter is dan dat van Fortuna.
Zal wel het stadion van Anderlecht worden, ik ben daar bij de voorronde CL van Union tegen Slavia geweest, toen was het verre van uitverkocht.

erka

Well-known member
Naar een andere Belgische stad uitwijken kan natuurlijk ook nog. Mechelen, Antwerpen, Genk, Gent, Charleroi, het is allemaal niet ver van Brussel. Zelfs Lille kan nog.

JMD

Well-known member
Schijnt niet te mogen. Lijkt zonder publiek in het eigen stadion van St Gillis te worden.
Dat zou echt balen zijn voor de Ajaxsupporters. En is dan het zoveelste Europese uitduel dat door de supporters van een NL-ploeg niet bezocht kon worden dit seizoen...
Dacht overigens dat dat stadion gewoon sowieso niet gebruikt mocht worden.

Of de wedstrijd wordt uitgesteld.
Ik zeg niks...

JMD

Well-known member
Farioli zei zondag al dat het veld nog slechter is dan dat van Fortuna.
Wat doen ze daar met dat veld? Wordt de Belgische bekerfinale gespeeld, wat interlands van de Rode Duivels en in augustus altijd de Ivo van Damme Memorial (atletiek). Dan moet het onderhouden van zo'n veld toch niet zo'n probleem zijn...

Abubakari

Well-known member
Wat doen ze daar met dat veld? Wordt de Belgische bekerfinale gespeeld, wat interlands van de Rode Duivels en in augustus altijd de Ivo van Damme Memorial (atletiek). Dan moet het onderhouden van zo'n veld toch niet zo'n probleem zijn...
Het stond vanmorgen volledig blank.
En het is België, die kunnen hun wegen al niet eens onderhouden.

• Haha
Waarderingen: JMD
Bovenaan