Bodø ligt aan de kust, dus de temperaturen dalen zelden zo laag.En je speelt misschien bij een temperatuur van min 30.
Bodø ligt aan de kust, dus de temperaturen dalen zelden zo laag.En je speelt misschien bij een temperatuur van min 30.
En ze spreken allemaal Noors waarschijnlijk.En je speelt misschien bij een temperatuur van min 30.
Jij ziet Ajax dit seizoen voor het eerst?Ik wil niet al te kritisch zijn, maar wat Ajax laat zien is toch allemaal vrij armetierig.
Jij ziet Ajax dit seizoen voor het eerst?
Van wie niet?Nee, maar ik mocht niet zo kritisch zijn op Nederlandse clubs in Europa
Heeft ie weer een pilletje geslikt?Ik begin een beetje de tyfus te krijgen van Taylor.
Bij elk beetje tegenstand is het niks, al het hele seizoen. Alleen PSV thuis was aanvaardbaar, voor de rest komen ze telkens te kort. En dat je deze jonge dolende ploeg niet met 1 ervaren speler op de rails krijgt is ook geen wonder. Beloofd wat voor zondag als ze zonder vertrouwen tegen NEC mogen. Kunnen die hun eerste competitiezege ooit bij Ajax boeken.Ik wil niet al te kritisch zijn, maar wat Ajax laat zien is toch allemaal vrij armetierig.
Stc, ga eens van het account van abu af…Bij elk beetje tegenstand is het niks, al het hele seizoen. Alleen PSV thuis was aanvaardbaar, voor de rest komen ze telkens te kort. En dat je deze jonge dolende ploeg niet met 1 ervaren speler op de rails krijgt is ook geen wonder. Beloofd wat voor zondag als ze zonder vertrouwen tegen NEC mogen. Kunnen die hun eerste competitiezege ooit bij Ajax boeken.