Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Je ziet het vaker, dat ze in een waardeloze wedstrijd in het slot opeens 2 of 3 keer scoren. Zondag bij Heerenveen, tegen Hercules bijvoorbeeld.

Taylor uitlenen aan Telstar lijkt mij een prima idee en die JFK moet eens ophouden met het bashen van onze coole superheld Brobbey.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JFK

gevegt

Well-known member
Berghuis geeft aardig wat kritiek op de speelwijze die niet goed was om met twee spitsen te spelen.
 

Reinoud

Well-known member
Berghuis geeft aardig wat kritiek op de speelwijze die niet goed was om met twee spitsen te spelen.
Schip is een wereld vent en grote klasse dat hij instapt. Gentlemen en Ajacied, maar aub geen trainer meer van Ajax volgend jaar.

Zeg niet dat Knutsen het moet worden, maar wat je kan bereiken met visie en beleid laten ze daar in het hoge noorden wel zien.

Hup Ajax!
 

gevegt

Well-known member
Schip is een wereld vent en grote klasse dat hij instapt. Gentlemen en Ajacied, maar aub geen trainer meer van Ajax volgend jaar.

Zeg niet dat Knutsen het moet worden, maar wat je kan bereiken met visie en beleid laten ze daar in het hoge noorden wel zien.

Hup Ajax!
Doel je op Cambuur of op Groningen?
 

erka

Well-known member
Ik snap trouwens niet dat de naam Knutsen ook maar genoemd wordt. Zijn visie en van alle andere ploegen in Noorwegen en Zweden: 4-4-2 spelen en met zijn allen aanvallen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard terugrennen. Zou wel goeie strategie zijn voor de mindere ploegen in Nederland, misschien bereiken ze dan ooit eens een resultaat.
 

Jef400

Well-known member
Ik snap trouwens niet dat de naam Knutsen ook maar genoemd wordt. Zijn visie en van alle andere ploegen in Noorwegen en Zweden: 4-4-2 spelen en met zijn allen aanvallen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard terugrennen. Zou wel goeie strategie zijn voor de mindere ploegen in Nederland, misschien bereiken ze dan ooit eens een resultaat.
Verschrikkelijk effectief simpel voetbal. Misschien een ideetje voor ene J. Rijsdijk ter R.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap trouwens niet dat de naam Knutsen ook maar genoemd wordt. Zijn visie en van alle andere ploegen in Noorwegen en Zweden: 4-4-2 spelen en met zijn allen aanvallen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard terugrennen. Zou wel goeie strategie zijn voor de mindere ploegen in Nederland, misschien bereiken ze dan ooit eens een resultaat.
Klopt hoor. Niet voor niets mislukken zowat alle spelers van Bodo in het buitenland en zodra ze terugkeren lijkt het weer heel wat. Knutsen heeft een zeer strikte speelstijl en daar binnen hebben ze veel succes, maar het blijkt wel dat de spelers daarna moeite hebben om bij andere clubs te spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, voor het druk zetten op de tegenstander kan hij wel het eea leren want dat is aan onze kant op z'n zachtst gezegd dramatisch te noemen.
 
Bovenaan