Bassey stond bij Salah, maar moest knijpen omdat Rensch lucht stond te dekken.Blind is nog ergens in Afghanistan als Salah al bij Pasveer is.
Bassey stond bij Salah, maar moest knijpen omdat Rensch lucht stond te dekken.Blind is nog ergens in Afghanistan als Salah al bij Pasveer is.
Bassey stond bij Salah, maar moest knijpen omdat Rensch lucht stond te dekken.
Bassey stond bij Salah, maar moest knijpen omdat Rensch lucht stond te dekken.
Dat valt wel mee, lijkt vooral zo. Liverpool is weliswaar zwak aan het seizoen begonnen, maar dat verbloemt enkel dat ze misschien wel wereldwijd de beste ploeg zijn van de afgelopen vijf jaar. In elk geval top-3. Die hebben letterlijk iedereen van naam en faam al eens helemaal naar de vaantjes gespeeld in de afgelopen jaren.Staat wel een heel wankele defensie vandaag.
Akkoord met dat laatste maar met Blind en Bassey ga je een niveau'tje lager ook wel problemen krijgen.Dat valt wel mee, lijkt vooral zo. Liverpool is weliswaar zwak aan het seizoen begonnen, maar dat verbloemt enkel dat ze misschien wel wereldwijd de beste ploeg zijn van de afgelopen vijf jaar. In elk geval top-3. Die hebben letterlijk iedereen van naam en faam al eens helemaal naar de vaantjes gespeeld in de afgelopen jaren.
Wat is ook die nieuwe onzin dat de verdediger de bal kort speelt naar de keeper bij een achterbal, ik heb er nog nooit wat zinnigs uit zien komen.Letterlijk iedere uittrap van Pasveer is voor Liverpool. Gek wordt je er van.
Nou dat laatste vooral. Niet direct op jou, maar ik lees hier en daar wat teleurstelling over het spel van Ajax in de eerste helft. Maar zoals ik eerder al zei, Liverpool is van het allerhoogste niveau. Als die een beetje in goeie doen zijn (en dat zijn ze vandaag), spelen ze regelmatig mensen vrij tegen elk team ter wereld. Dat is gewoon waar ze krankzinnig goed in zijn.Ajax is vooral in de omschakeling vaak te laat. Als je dan trouwens toch gedwongen wordt tot omschakelen, mis je nu wel de diepgang van Anthony. Nu roep je de druk een beetje over jezelf af, al is Liverpool natuurlijk ook wel de koning van het drukzetten.
Nou dat laatste vooral. Niet direct op jou, maar ik lees hier en daar wat teleurstelling over het spel van Ajax in de eerste helft. Maar zoals ik eerder al zei, Liverpool is van het allerhoogste niveau. Als die een beetje in goeie doen zijn (en dat zijn ze vandaag), spelen ze regelmatig mensen vrij tegen elk team ter wereld. Dat is gewoon waar ze krankzinnig goed in zijn.