Kielse Rat
Well-known member
Mooie zege voor Ajax. Rangers was wel een vogel voor de kat, maar Ajax legde mooi voetbal op de mat. Liverpool in zijn huidige vormdip moet een haalbare kaart zijn.
Lijkt me dat Kudus vooral speelde uit tactisch oogpunt. Met een spits die amper in de spits staat weten de dommekrachten achterin bij Rangers niet meer wat ze moeten doen. Kijkende naar de huidige vorm van de spelers voorin zou Tadic in principe geslachtofferd moeten worden. Ik ben benieuwd wanneer Schreuder dat gaat aandurven.Simpele maar overtuigende overwinning. Net als tegen Cambuur tot aan de 1-0 eigenlijk niks gecreëerd, maar toen hij er eenmaal in lag liepen ze er makkelijk overheen. Achterin staat het zeer stabiel. Alvarez op een positieve manier fel en Kudus die liet zien waarom hij een basisplaats verdiende. Dat gaat nog een interessante strijdt met Brobbey worden. Rangers net als tegen PSV gewoon een matige ploeg, met bijna geen individuele uitblinkers. Onbegrijpelijk voor mij hoe je je hierdoor hebt kunnen laten uitschakelen en hoe men ooit die finale EL gehaald heeft.
Tja de vraag is of hij dat aandurft. Lopen schijnbaar nogal wat belangen. Zelfde zaakwaarnemer die ook een belangrijke rol lijkt te spelen in het transferbeleid. Op dit moment zeker de minste voorin.Lijkt me dat Kudus vooral speelde uit tactisch oogpunt. Met een spits die amper in de spits staat weten de dommekrachten achterin bij Rangers niet meer wat ze moeten doen. Kijkende naar de huidige vorm van de spelers voorin zou Tadic in principe geslachtofferd moeten worden. Ik ben benieuwd wanneer Schreuder dat gaat aandurven.
Waarom?Wordt komende week wel een ander type bezoek van Ajax aan Liverpool zo nu Elisabeth overleden is.
Niet al het applaus zal voor Ajax zijn.Waarom?
Also for the Bear from the Lake, ofcourse.Niet al het applaus zal voor Ajax zijn.
Dat is best snel.Vanochtend vroeg 3 kwartier moeten wachten voordat ik de douanecontrole bij Schiphol. Zo te lezen mag ik mijzelf gelukkig prijzen dat ik er doorheen ben gekomen.