Abubakari
Well-known member
Zo raar is dat toch niet? Ajax heeft verreweg de breedste en sterkste selectie.Het blijft bijzonder dat je met dit team wat echt nog niet goed in elkaar zit 4 punten los staat in de competitie.
Zo raar is dat toch niet? Ajax heeft verreweg de breedste en sterkste selectie.Het blijft bijzonder dat je met dit team wat echt nog niet goed in elkaar zit 4 punten los staat in de competitie.
Ik niet, maar gaat toch nergens meer om, Ajax is toch al door.Ik zie Ajax ook nog wel verliezen in Glasgow.
Kans is klein maar aan een 0-5 hebben Rangers genoeg om Ajax uit te schakelen.Ik niet, maar gaat toch nergens meer om, Ajax is toch al door.
Eredivisie vs Zondagamateurs?Een paar niveautjes..
Ik vond het die 2e helft van Liverpool ook wel meevallen. Ze speelden goed en liepen vrij rap weg naar 0-3. Daarna lieten ze het ook al weer snel lopen omdat de buit binnen was. Ajax kon niet zo heel veel meer en Liverpool deed na die 0-3 niet zo heel veel meer. Ze hebben dus maximaal een kwartier goed gespeeld en daarna was het wel klaar. Groot gelijk hoor, want meer was niet nodig.2e helft gewoon een prima pot van Liverpool. Eerste 40 minuten was het echt tenenkrommend. Hopelijk zetten ze de lijn van de 2e helft onderhand door anders word het een vervelend jaar zo.
Dat zeg ik, Ajax is al door.Kans is klein maar aan een 0-5 hebben Rangers genoeg om Ajax uit te schakelen.
Heeft ook met de concurrentie te maken.Dat hebben we ook weer gehad. Goed halfuurtje, maar na die tegengoal was het niet veel meer. Het blijft bijzonder dat je met dit team wat echt nog niet goed in elkaar zit 4 punten los staat in de competitie.
Rangers kunnen in theorie nog 3e worden dus dan ben je nog niet door.Dat zeg ik, Ajax is al door.
Uiteraard.Heeft ook met de concurrentie te maken.
Ook met het competitieprogramma. Scheelt een hoop dat een Ajax nog geen Feyenoord, PSV en Twente is tegengekomen in de eerste 11 speelrondes.Heeft ook met de concurrentie te maken.