Ajax in Europa 2024/2025

Pascallovic

Well-known member
Fijn zo’n kut greppel.😠

Ook hier weer. Wissel gewoon positie voor positie. Dus linksback eruit, dan een linksback er in. Nee hoor ga je Rensch linksback zetten, terwijl je Blind op de bank hebt.
 

Batigoal

Well-known member
Ai ai dit ziet er niet goed uit voor Wijndal. Lijkt me een zware blessure. Echt heel jammer.
 

Abubakari

Well-known member
Fijn zo’n kut greppel.😠

Ook hier weer. Wissel gewoon positie voor positie. Dus linksback eruit, dan een linksback er in. Nee hoor ga je Rensch linksback zetten, terwijl je Blind op de bank hebt.
Ik denk dat ie niet het risico wil lopen dat Blind ook geblesseerd raakt en dan zondag zowel Wijndal als Blind kwijt te zijn. Het is geen wedstrijd waarin je Blind absoluut op moet stellen, dus snap die afweging wel.
 

Batigoal

Well-known member
Hoppa Conceicao doet het dan maar met zijn eerste actie! Maar ja, mag van onbenul Schreuder nooit veel speelminuten maken.
 

Abubakari

Well-known member
Hoppa Conceicao doet het dan maar met zijn eerste actie! Maar ja, mag van onbenul Schreuder nooit veel speelminuten maken.
Onbenul vind ik wat Ajax showtime puber gelul, maar ik snap vooral niet waarom Kudus (op 10) en Brobbey nooit samen spelen, gelet op hun scorend vermogen.

Heeft Conceicao zoveel laten zien in die invalbeurten? Vandaag een mooie goal, maar verder toch niet zo veel wat een basisplek verdiend? Al solliciteert onzichtbare Bergwijn wel naar een plekkie op de bank. Die begon zo goed, maar die is het al een flinke tijd helemaal kwijt.

Verder de cl campagne goed afgemaakt tegen een zwakke ploeg, winst en na rust rustig aan kunnen doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wil zeker niet beweren dat Conceicao in de basis moet op basis van zijn invalbeurten. Echter zit er wel een bepaalde gretigheid in zijn invalbeurten, waarvan ik denk, die wil ik wel langer dan 5 minuten zien. Zeker in vergelijking met de gretigheid van een Bergwijn. Ik denk dat je de opmerking van Bati zo moet lezen. Geef zo iemand eens een half uur, zeker tegen dit soort tegenstanders terwijl er nog maar weinig kan gebeuren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Fijn zo’n kut greppel.😠

Ook hier weer. Wissel gewoon positie voor positie. Dus linksback eruit, dan een linksback er in. Nee hoor ga je Rensch linksback zetten, terwijl je Blind op de bank hebt.
Of hij wil Blind niet tegen Madueke laten spelen en daarom Rensch vandaag ook al op die positie zien.
 

Batigoal

Well-known member
Onbenul vind ik wat Ajax showtime puber gelul, maar ik snap vooral niet waarom Kudus (op 10) en Brobbey nooit samen spelen, gelet op hun scorend vermogen.

Heeft Conceicao zoveel laten zien in die invalbeurten? Vandaag een mooie goal, maar verder toch niet zo veel wat een basisplek verdiend? Al solliciteert onzichtbare Bergwijn wel naar een plekkie op de bank. Die begon zo goed, maar die is het al een flinke tijd helemaal kwijt.

Verder de cl campagne goed afgemaakt tegen een zwakke ploeg, winst en na rust rustig aan kunnen doen.
Tussen een invalbeurt van 5 minuutjes en een basisplaats zit gelukkig nog een wereld van verschil. Maar opvallend genoeg heeft Conceição in die paar invalbeurtjes telkens wel kwaliteiten gebracht die in het huidige basisteam vaak ontbreken; een actie, creativiteit, snelheid enz. En aangezien de rechtsbuitenpositie één van de pijnpunten is dit seizoen zou je inderdaad daar eens wat vaker een daadwerkelijke rechtsbuiten kunnen neerzetten i.p.v. schuiven met spelers die daar minder goed kunnen spelen.

En dan heb je het dus nog maar over 1 positie.
 

JMD

Well-known member
Man United is 2e geworden in zijn EL-poule... Het kan dus Ajax - Man United worden... Andere opties voorlopig Midtjylland, Nantes, Monaco
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan