Wij keken in het cafe, zonder geluid en dus zonder commentaar. Dan krijg je niet mee wat er gebeurd. Wij waren er 100% van overtuigd dat er een pingel zou komen. Ik snap nu nog niet waarom die er niet kwam.Maar Pasveer slaat Rodriguez een gebroken neus en krijgt geen penalty tegen 🙈
Wij keken in het cafe, zonder geluid en dus zonder commentaar. Dan krijg je niet mee wat er gebeurd. Wij waren er 100% van overtuigd dat er een pingel zou komen. Ik snap nu nog niet waarom die er niet kwam.
Wij keken in het cafe, zonder geluid en dus zonder commentaar. Dan krijg je niet mee wat er gebeurd. Wij waren er 100% van overtuigd dat er een pingel zou komen. Ik snap nu nog niet waarom die er niet kwam.
Bij winst wacht de winnaar van AZ-Spurs.Eintracht Frankfurt is de volgende tegenstander voor Ajax.
Haha prachtig.Was het een penalty in de laatste minuut van de verlenging?
Vervolgens komt de goalie te spreken over de botsing in de laatste minuut. 'Ik raakte hem (Kevin Rodríguez, red.) heel lichtjes volgens mij. Hij was iets eerder bij de bal en ik kwam uit, want het was een beetje een stuiterbal. Lastige bal, voor de jongens ook. Ik blok mijn handen zo om mezelf te beschermen. Ik denk dat als ik met de vuist naar voren ga dat ik een penalty tegen krijg. Omdat ik voor de bal ging en mezelf inhield was het geen penalty, gelukkig', concludeert Pasveer.