Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Zo, een van de mooiste nederlagen die Ajax ooit geleden heeft, wat hebben ze geknokt. Maar ze zitten bij de laatste 16, nu Frankfurt of Lyon

Mario

Well-known member
Gefeliciteerd Ajacieden. Wat een vechtlust. Chapeau.

Als Klaassen die bal niet probeert te stoppen, had je het wellicht makkelijker gehad met elf man om terug in de wedstrijd te komen. Maar goed, het was een impuls. En ja, die laatste actie van Pasveer. Geweldige keeper trouwens.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar Pasveer slaat Rodriguez een gebroken neus en krijgt geen penalty tegen 🙈
Wij keken in het cafe, zonder geluid en dus zonder commentaar. Dan krijg je niet mee wat er gebeurd. Wij waren er 100% van overtuigd dat er een pingel zou komen. Ik snap nu nog niet waarom die er niet kwam.

erka

Well-known member
Wij keken in het cafe, zonder geluid en dus zonder commentaar. Dan krijg je niet mee wat er gebeurd. Wij waren er 100% van overtuigd dat er een pingel zou komen. Ik snap nu nog niet waarom die er niet kwam.

Ja, ik dacht het ook. Ik snap Union wel dat ze daar erg boos over zijn.

Abubakari

Well-known member

Was het een penalty in de laatste minuut van de verlenging?​

Vervolgens komt de goalie te spreken over de botsing in de laatste minuut. 'Ik raakte hem (Kevin Rodríguez, red.) heel lichtjes volgens mij. Hij was iets eerder bij de bal en ik kwam uit, want het was een beetje een stuiterbal. Lastige bal, voor de jongens ook. Ik blok mijn handen zo om mezelf te beschermen. Ik denk dat als ik met de vuist naar voren ga dat ik een penalty tegen krijg. Omdat ik voor de bal ging en mezelf inhield was het geen penalty, gelukkig', concludeert Pasveer.

Joost

Well-known member

Was het een penalty in de laatste minuut van de verlenging?​

Vervolgens komt de goalie te spreken over de botsing in de laatste minuut. 'Ik raakte hem (Kevin Rodríguez, red.) heel lichtjes volgens mij. Hij was iets eerder bij de bal en ik kwam uit, want het was een beetje een stuiterbal. Lastige bal, voor de jongens ook. Ik blok mijn handen zo om mezelf te beschermen. Ik denk dat als ik met de vuist naar voren ga dat ik een penalty tegen krijg. Omdat ik voor de bal ging en mezelf inhield was het geen penalty, gelukkig', concludeert Pasveer.
Haha prachtig.

Dus bij een botsing van iemand die voor de bal gaat en die mist maar wel iemand doormidden zaagt hoeven we niet meer te fluiten.

Bovenaan