Ajax in Europa 2022/2023

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom laat Ajax Bassey al de hele wedstrijd vanuit zijn zwakte spelen?
 

Batigoal

Well-known member
Die Tsimikas speelt een wereldpot. Best bizar dat die een paar jaar terug nog bij Willem II rondliep.
 

erka

Well-known member
Ik heb zo'n gevoel dat Ajax met 1 goede counter zometeen zomaar de 1-2 kan maken.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer van de nederlaag, maar je zag 'm aankomen. Wel erg leerzame pot voor veel van de jonkies.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonde. Dacht op een gegeven moment dat Ajax er wel een puntje uit zou slepen, maar kan natuurlijk niet zeggen dat de overwinning van Liverpool onverdiend is. Ajax heeft nooit echt z'n eigen spel kunnen spelen. Liverpool heeft een hoop kansen gemist en Pasveer keepte een wereldpot.
 

Abubakari

Well-known member
Zuur hoor, zoveel geef je niet weg ondanks de druk. Was er al bang voor dat ie dan kort voor tijd nog ging vallen. Lullig maar het zat er ook wel aan te komen als je de hele wedstrijd alleen maar in het defensief zit.

Voetballend is Bassey wellicht geen geweldenaar, maar ik vind hem verdedigend zeer sterk, snel en power. Ook één van de redenen dat Liverpool nauwelijks echt grote kansen kreeg.
 

Batigoal

Well-known member
Voetballend is Bassey wellicht geen geweldenaar, maar ik vind hem verdedigend zeer sterk, snel en power. Ook één van de redenen dat Liverpool nauwelijks echt grote kansen kreeg.
Zeker! Bleef prima overeind. Had zijn handen vol aan Salah, maar die is dan ook niet gevaarlijk geworden (op de goal na uiteraard). Ajax moet alleen voorkomen dat hij telkens de opbouw moet verzorgen, want dat slaat nergens op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bassey is een beetje de Sangare van Ajax. Fysiek echt subliem goed, maar aan de bal soms gênant slecht op dit niveau.
 
Bovenaan