Ajax in Europa 2022/2023

zwammy

Well-known member
Haha dat PSV hierdoor miljoenen misloopt. Wat een eikels. Rangers gaan echt op 0 eindigen hoor.

Maar goed, netjes Ajax, dat zeker.
 

erka

Well-known member
Ik zei toch dat Ajax makkelijk van Rangers zou winnen. PSV heeft gewoon onwaarschijnlijk gefaald.
 

JMD

Well-known member
Dit duel en dat van twee weken terug tonen eens te meer aan dat er tegenwoordig een straatlengte ligt tussen Ajax en de rest van het Nederlandse voetbal…
 

erka

Well-known member
Dit duel en dat van twee weken terug tonen eens te meer aan dat er tegenwoordig een straatlengte ligt tussen Ajax en de rest van het Nederlandse voetbal…

Ik heb dus Celtic-Rangers gezien dit weekend. Celtic won dit ook heel, heel makkelijk. Terwijl Celtic ook echt geen wonderploeg is. Dit Rangers is geen schim van de ploeg van vorig seizoen. PSV heeft het gewoon enorm verknald. Maar dat is geweest, laten we nu vooral hopen dat Ajax het goed blijft doen deze wedstrijd.

Hup Ajax!
 

Reinoud

Well-known member
Plan met Kudus werkt uitstekend!

Rangers thuis wel heel anders, die gaan op Ibrox echt wel minimaal een punt pakken.
 

Abubakari

Well-known member
Plan met Kudus werkt uitstekend!

Rangers thuis wel heel anders, die gaan op Ibrox echt wel minimaal een punt pakken.
Tegen PSV deden ze het uit beter dan thuis. Deze ploeg maakt in deze poule volgens mij een heel goeie kans om op 0 punten te eindigen.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie start in dit CL-seizoen!

Ik had wel wat eerder gewisseld om wat meer tempo erin te houden, maar goed. Dat was met Ten Hag ook het geval.
 

Miramar

Well-known member
Mooie zege. Gefeliciteerd Ajacieden.

Humberto en de drie gezellige dikkerds trappen nog wat open deuren in dus we kunnen nu wegzappen...
 

Reinoud

Well-known member
Mooie start in dit CL-seizoen!

Ik had wel wat eerder gewisseld om wat meer tempo erin te houden, maar goed. Dat was met Ten Hag ook het geval.
Eens, had na 60 minuten inderdaad wat vers (aanvallend) bloed gebracht
Klaassen in combinatie met Brobbey bijvoorbeeld.
 
Bovenaan