Ajax CL seizoen 2021-22

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welke Feyenoorder was dat ook weer die tijdens de OS zei dat die Antony ook alleen maar hard kon lopen?😀
Geen enkele. Ik heb hem een paar keer Shanice genoemd, omdat hun uiterlijke gelijkenissen me fascineren. Maar behalve dat ze allebei rechtsbuiten spelen, gaat elke vergelijking op voetbalgebied mank.
 

Abubakari

Well-known member
Dat soort fragmenten halen Veronica Inside. Net zoals een pass die niet aankomt van Trauner tegen ADO in zijn eerste oefenwedstrijd of iedere voorzet van Manolev in het verleden.
Dan heb je dus geen recht van spreken want je ziet hem nooit keepen.


Feit blijft dat Stekelenburg het vorig seizoen als stand in voor Onana fantastisch heeft gedaan, foutloos. Niet voor niks dat ie eerste keeper was op het EK.

En echte blunders waar doelpunten uit voortgekomen zijn heeft ie nog steeds niet gemaakt. Zeg maar zo’n fout als die van Bijlow tegen Turkije bij de 6-1.😀.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok, dan hoop ik voor je dat Stekelenburg snel weer fit is. Al vind ik uiteraard ook niks van Pasveer.

Zal eens vragen aan @PES5 wat hij ervan vindt. Die kijkt wel alles.

Ik voel mij toch wat te oud worden voor deze sectie.
 

Abubakari

Well-known member
Vorig seizoen heeft Stekelenburg het als noodverband prima gedaan, maar wat ik zeg, ze hadden een andere eerste keeper moeten halen want Stekelenburg is wel aan slijtage onderhevig. Die goal yegen Twente vond ik geen blunder maar er zijn keepers die hem gehad hadden, Onana bijvoorbeeld. Daarnaast heeft ie wat vaker blessures en dan moet je terugvallen op Pasveer en die is goed als derde keeper maar niet als iemand die regelmatig in moet vallen.
 

Maasveld

Well-known member
Vorig seizoen heeft Stekelenburg het als noodverband prima gedaan, maar wat ik zeg, ze hadden een andere eerste keeper moeten halen want Stekelenburg is wel aan slijtage onderhevig. Die goal yegen Twente vond ik geen blunder maar er zijn keepers die hem gehad hadden, Onana bijvoorbeeld. Daarnaast heeft ie wat vaker blessures en dan moet je terugvallen op Pasveer en die is goed als derde keeper maar niet als iemand die regelmatig in moet vallen.
Bovenstaande geeft lijkt me ook wel aan dat Ajax van plan is/was Onana gewoon weer op te stellen zodra dat weer kan.
 

Abubakari

Well-known member

Abubakari

Well-known member
Ik vond het al raar, want jij kijkt wel regelmatig Ajax. Ik volgde de OS verder niet zo, las wel eens een paginaatje mee, dus ik wist niet dat je het over zijn zus had.😀
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het al raar, want jij kijkt wel regelmatig Ajax. Ik volgde de OS verder niet zo, las wel eens een paginaatje mee, dus ik wist niet dat je het over zijn zus had.😀
Haha, kan gebeuren! Nee, fantastische speler, die Antony. Hij ziet er niet uit, maar hij kan verschrikkelijk goed voetballen en gaat Ajax een hele hoop geld opleveren.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, het niveau van die 2 was wel pijnlijk inderdaad. Vooral Sneijder zat er met tegenzin.

Sowieso een vrij sfeerloze bende bij Humberto. Dat doen de heren van VI en zelfs die 2 van de EL vorig jaar met Boskamp en Janssen erbij veel leuker.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Deze visionair wist dat van te voren al. Tan, Kuijt & Sneijder, ik heb het geluid vooraf 2x aan gezet, bij een item over Haller en bij het interview met professor ten Hag. Nu ben ik ook zwaar allergisch voor Tan, Dirk Kuijt trek ik ook niet zo en Sneijder hoeft van mij ook niet echt. Doe mij maar Theo Janssen en Dick Advocaat. Met als presentator iemand die voor Cambuur is, bij gebrek aan beter bij de commerciëlen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deze visionair wist dat van te voren al. Tan, Kuijt & Sneijder, ik heb het geluid vooraf 2x aan gezet, bij een item over Haller en bij het interview met professor ten Hag. Nu ben ik ook zwaar allergisch voor Tan, Dirk Kuijt trek ik ook niet zo en Sneijder hoeft van mij ook niet echt. Doe mij maar Theo Janssen en Dick Advocaat. Met als presentator iemand die voor Cambuur is, bij gebrek aan beter bij de commerciëlen.
Met Dick Advocaat ben ik inmiddels ook wel helemaal klaar, nu gewoon op beeld staat dat zijn tactische besprekingen niet veel verder gaan dan heel hard "kom op jongens, met z'n allen!" te roepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Met Dick Advocaat ben ik inmiddels ook wel helemaal klaar, nu gewoon op beeld staat dat zijn tactische besprekingen niet veel verder gaan dan heel hard "kom op jongens, met z'n allen!" te roepen.
Normaal heeft hij veel meer diepgang, maar daar moet je wel de spelers voor hebben.
 

JMD

Well-known member
Met Dick Advocaat ben ik inmiddels ook wel helemaal klaar, nu gewoon op beeld staat dat zijn tactische besprekingen niet veel verder gaan dan heel hard "kom op jongens, met z'n allen!" te roepen.
Ach, Ernst Happel werd daar groot mee....
"Kein geloel, Fussball spielen" en "Wat ist tactiek? Tactiek ist der Willem, der Rinus und der Coentje"...
Die wordt nog steeds in veel landen en steden op handen gedragen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach, Ernst Happel werd daar groot mee....
"Kein geloel, Fussball spielen" en "Wat ist tactiek? Tactiek ist der Willem, der Rinus und der Coentje"...
Die wordt nog steeds in veel landen en steden op handen gedragen.
Het zal 40 jaar geleden wellicht gewerkt hebben, maar het voetbal is inmiddels dusdanig ver geëvolueerd door de mogelijkheden van o.a. data-analyses, het bekijken van allerlei beelden en de ontwikkelingen op fysiologisch gebied dat het vak van trainer tegenwoordig wel ietsje meer inhoudt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan