African Cup of Nations 2022

U.G.

Well-known member
Adieu les Comores ! Merci, leuke wedstrijd. Wel jammer dat ie die laatste aanval niet durft uit te laten spelen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Nu de lease-speler Brobbey van het beursgenoteerde venduehuis voor zeker zes weken lijkt te zijn uitgeschakeld wordt het vooruitzicht van een langduriger verblijf van Kameroen en Ivoorkust allengs aantrekkelijker.
 

U.G.

Well-known member
Força Cabo Verde ! Nu al genaaid door de scheids, maar vamos.

R’dam-West/ Lisboa ( Amadora) Vs Paris
 

U.G.

Well-known member
Haha nee joh. Waarom niet gewoon gelijk iedereen rood geven bij Kaapverdië ?

Doei ik ga lekker trainen 😆 corrupte boel
 

BlauwVinger

Well-known member
De schampere hooghartigheid en minachting voor een ongepolijst toernooi en aan de andere kant van het gepercipieerde en superieur geachte spectrum met hoogwaardige technologie niet eens in staat zijn om te bepalen of een bal over de zijlijn is of niet. Oh, de ironie...
 

U.G.

Well-known member
Nou ja, ongepolijst ? Ik zie dure stadions, de beste spelers uit de Europese topcompetities, er is VAR ! Ok de velden zijn kut, maar toch, wat betreft minachting…

Marokko is mijn nieuwe team nu in dit bandietentoernooi.
 

BlauwVinger

Well-known member
Hup Egypte! Hup BV!

De loyaliteit van Salah cum suis ligt bij hun land van herkomst en dus worden er geen pinanties expres hoog over geschoten om uitgeschakeld naar hun broodheren in Engeland te kunnen vluchten.

Hoe anders is dat met Haller van het beursgenoteerde venduehuis die vermoeidheid simuleerde om zijn clubbazen te pleasen.
 

BlauwVinger

Well-known member
AWj2rFZ.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Een heerlijk temperamentvol en avontuurlijk en hartstochtelijk Burkina Faso! Ik heb echt genoten!
Ik ook! Ik had de wedstrijd vanwege de virtuele stadionlijst aanstaan en gaandeweg kreeg ik veel sympathie voor Burkina Faso. Kudos ook voor de scheidsrechter om een penaltysituatie voor Tunesië niet te geven.

Thuisland Kameroen boekte de volgende eenvoudige overwinning op weg naar de titel. Gambia was deze keer het slachtoffer. En voor de verandering was het niet Aboubakar die het vonnis velde, maar Lyon-spits Toko Ekambi.
 

BlauwVinger

Well-known member
Marokko, zonder de Drontense splijtzwam en zijn insubordinerende buddy, had het nakijken tegen een weinig verheffend Egypte.

Senegal dringt zich aan als favoriet voor de toernooizege na een zeer onderhoudende pot tegen Equatoriaal Guinee.


9KdE3LF.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Marokko, een zielloos team zonder spelmaker en sterspeler Hakim Ziyech, is roemloos uitgeschakeld door een niet eens zo indrukwekkend Egypte. Salah scoorde een intikker, maar draait nog niet echt lekker.

Senegal heeft wel een prima team inderdaad, al is daar die andere Liverpool-aanvaller ook nog niet in vorm.
 
Bovenaan