Bovendien heb je dan waarschijnlijk een goeie fase gehad en groeit het geloof bij de spelers.
Als we morgen een 2-0 voorsprong weg geven en naar Griekenland moeten met een 2-2 of 2-3 dan weet ik niet of dat nou zo'n boost geeft.
En of dat geloof nou groeit en of we daar wat aan hebben...
Rapid Wien vorig jaar. Bij rust 2-0 voor, heel goed voor het zelfvertrouwen. Veltman had zelfs zoveel zelfvertrouwen dat ie lekker frivool uit ging verdedigen.
En thuis gaf het wegwerken van de 0-2 achterstand zoveel vertrouwen dat ie er twee minuten later weer in vloog en het weer 2-3 stond.
Tot nu toe krijgen we ze erg makkelijk tegen en is het ook alweer een paar keer gebeurd dat de tegenstander vrij vlot scoort nadat Ajax had gescoord.
Vorig jaar had ik er een slecht gevoel over voor Rapid, nu heb ik er wederom een zeer slecht gevoel over.
Geen Milik, Gudelj en Bazoer morgen.
Van Milik (EK gespeeld) en Gudelj (geschorst) was dat al lang bekend. Bazoer wat korter, maar in verband daarmee is al met Riedewald geoefend als CV.
Die deed dat prima. Nadeel was wel dat Viergever het bar slecht op de positie van Riedewald.