JFK
Well-known member
Alles zakt nu helaas in elkaar. Dit wordt snel 0-2/0-3
Dit wordt gewoon 3-1 let maar op.
Alles zakt nu helaas in elkaar. Dit wordt snel 0-2/0-3
Je had al een doelpunt moeten hebben.
Dat heeft nog geeneens alleen met Cillessen te maken, met onze verdediging in Europa is elke tegenaanval billenknijpen is wel gebleken. Als je de Europese tegengoals van de laatste 2 jaar op een rijtje zet is het echt om te huilen.
Je mist Younes ook wel erg. Die Cassierra heeft niks gedaan op de vleugel.
Ik kom maar hier kijken. De link loopt steeds vast.
Kan nog leuk worden zondag met die mat mg:De kwaliteit van het veld is ook weer HELEMAAL kut!
Ja dat was met het blote oog heel duidelijk te zien...Je had al een doelpunt moeten hebben.
Eigenlijk niets nieuws onder de zon nee.Het is voorlopig alles wat ik mij er van had voorgesteld.
Allemachtig, qua fatalisme zijn jullie Ajacieden inmiddels ook de beste zie ik.
Domme actie van Cillissen zeg, daarnaast op twee momenten dikke pech met die afgekeurde goal en dat schot op de lat. Verder niet overdreven weg gegeven en ook niet veel gecree?rd, al kreeg El Ghazi nog een aardige kans. Conclusie is tot nu toe dat je (te) jonge ploegje op de cruciale momenten wordt afgetroefd. Hopelijk kan Younes een helft spelen, Cassiera is een spits, geen linksbuiten. Beetje meer geluk na rust (en Cillissen die gewoon in zijn doel blijft!), dan moet je dit toch nog kunnen winnen.
(Al vrees ik dat het na rust nog 0-2 wordt en de 1-2 vlak voor tijd voor nog wat valse hoop zal zorgen).