Jep, ik denk dat dat de laatste was.
Niet verwacht dat de laatste linksbenige linksbuiten langer geleden was dan de laatste succesvol opgeleide spits.
Jep, ik denk dat dat de laatste was.
Ander vraagje.
Hoeveel weken voordat we kunnen lezen?
Frank de boer krijgt unieke kans om bij xxxxx aan de slag te gaan.
Een droom komt uit, yada yada yada.
Lang getwijfeld hier weg te gaan, yada yada yada
Nee, het heeft niets met de resultaten van de laatste tijd te maken.
etc.
Als je in zo'n hele belangrijke wedstrijd vroeg op achterstand komt en je pas in de 53e minuut je eerste schot tussen de palen krijgt(en we niet verblijd zijn met vele kansrijke schoten naast), hoezo speel je dan niet zo heel erg slecht als je er zelf 3 tegenkrijgt? Er werd gewoon wederom geen kans gecreerd en je hebt een wereldgoal uit het niets nodig om in de wedstrijd te komen. Dat ene schot was ook nog eens een fantastische volley, waarvan je niet mag verwachten dat hij hem maakt, dus eigenlijk was het geen eens een grote kans.Denk dat er al genoeg over gezegd is. Ben altijd erg positief ingesteld, maar ik weet het ook allemaal even niet meer
Zat zelf, na lange tijd, weer eens in het stadion. Dan beleef je die wedstrijd toch net even iets anders dan als je op televisie kijkt. Maar hoe speelde Ajax uiteindelijk? Voor mijn gevoel speelde we namelijk niet eens heel erg slecht, alleen door persoonlijke fouten en slappe hap in de verdediging ging het mis.
Want wie moet het gaan neerzetten?
Wie was de laatste linksbenige linksbuiten bij Ajax? (die een beetje voldeed)
Boerrigter heeft zowat een half seizoen prima gespeeld op linksbuiten.
2 wedstrijdjes schorsing voor die knakker die Riedewald wilde blesseren, dat kreeg van der Hoorn ook voor ruzie zoeken met de keeper van Djnpr.
Ze hebben ook het "say no to racism" maar de geldboetes voor verboden reclames van niet sponsoren door spelers zijn ook hoger dan boetes voor racisme.Het is geen typfout van je? 2 ipv 20?
UEFA we care about football
Het erge is nog dat niemand er geen fuck aan doet om die schorsing op zijn minst te vervijfvoudigen.
Volgens mij kan dat ook niet. Je kan niet in protest gaan tegen een opgelegde schorsing van de UEFA volgens mij.
Alleen de geschorste kan in beroep en gaat dat natuurlijk niet doen met zo'n sanctie. Deed Ajax ook niet met de lachwekkende sanctie n.a.v. de bekerfinale. Dus ja, dan moet de UEFA een fatsoenlijke straf opleggen.Het erge is nog dat niemand er geen fuck aan doet om die schorsing op zijn minst te vervijfvoudigen.
Alleen de geschorste kan in beroep en gaat dat natuurlijk niet doen met zo'n sanctie. Deed Ajax ook niet met de lachwekkende sanctie n.a.v. de bekerfinale. Dus ja, dan moet de UEFA een fatsoenlijke straf opleggen.
De naam van Jesus onder je shirt dragen en tonen bij een goal, dat is pas erg, 4 wedstrijden!