AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza AZ

Well-known member
Jammer voor Ajax in meerdere opzichten natuurlijk. Maar susa vond het wel een onderhoudend potje voetbal :duim:

Is er al een beetje zicht op de mogelijke tegenstanders voor de kwalificatie voor de EL ?
Als alle geplaatste clubs vanavond doorgaan dan zijn dit de mogelijke tegenstanders voor Ajax en PSV in de 4e voorronde:

Maccabi Tel Aviv (Isr)
Freiburg (Dui)
Astra Giurgiu (Roe)
Austria Wien (Oos)
Midtjylland (Den)
Partizan (Ser)
Panathinaikos (Gri)
Maritimo Funchal (Por)
Rosenborg (Noo)
Hajduk Split (Kro)
Sheriff Tiraspol (Mol)
Dinamo Minsk (WRu)
Lech Poznan (Pol)
Apollon Limassol (Cyp)
Mlada Boleslav (Tsj)
AEK Athens (Gri)
Hafnarfjordur (IJsl)
Viitorul (Roe)
Vardar (Mac)
?stersunds (Zwe)
Shkendija Tetovo (Mac)
Suduva (Lit)

De bovenste paar in deze lijst zullen waarschijnlijk nog een geplaatste status halen, afhankelijk van hoeveel hoger gerangschikte clubs uitgeschakeld worden vanavond.
 

Susa

New member
Als alle geplaatste clubs vanavond doorgaan dan zijn dit de mogelijke tegenstanders voor Ajax en PSV in de 4e voorronde:

Maccabi Tel Aviv (Isr)
Freiburg (Dui)
Astra Giurgiu (Roe)
Austria Wien (Oos)
Midtjylland (Den)
Partizan (Ser)
Panathinaikos (Gri)
Maritimo Funchal (Por)
Rosenborg (Noo)
Hajduk Split (Kro)
Sheriff Tiraspol (Mol)
Dinamo Minsk (WRu)
Lech Poznan (Pol)
Apollon Limassol (Cyp)
Mlada Boleslav (Tsj)
AEK Athens (Gri)
Hafnarfjordur (IJsl)
Viitorul (Roe)
Vardar (Mac)
?stersunds (Zwe)
Shkendija Tetovo (Mac)
Suduva (Lit)

De bovenste paar in deze lijst zullen waarschijnlijk nog een geplaatste status halen, afhankelijk van hoeveel hoger gerangschikte clubs uitgeschakeld worden vanavond.

Austria Wien zou dan heel leuk zijn!!

Westerman speelt daar wel in de basis.
 

Eresd?g?

Banned
Vraag maar aan Esderge die weet daar alles van.
Mods...? Kunnen jullie tegen dit soort vulgaire reacties optreden svp? Anders zoek ik deze ziekelijke gast zelf op en prop mn eigen kinderhand door zn ziekelijke strot heen.... Het is niet bepaald de eerste keer dat deze smeerlap met dit soort beschuldigingen komt.
 

JFK

Well-known member
Mods...? Kunnen jullie tegen dit soort vulgaire reacties optreden svp? Anders zoek ik deze ziekelijke gast zelf op en prop mn eigen kinderhand door zn ziekelijke strot heen.... Het is niet bepaald de eerste keer dat deze smeerlap met dit soort beschuldigingen komt.
Anders ga je toch gewoon weg?
 

Hankie

Well-known member
Mods...? Kunnen jullie tegen dit soort vulgaire reacties optreden svp? Anders zoek ik deze ziekelijke gast zelf op en prop mn eigen kinderhand door zn ziekelijke strot heen.... Het is niet bepaald de eerste keer dat deze smeerlap met dit soort beschuldigingen komt.
Hahahaha was een geintje pik, maar moet ik mijn adres even sturen. Althans ik ben vaak genoeg in de buurt van Alkmaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mods...? Kunnen jullie tegen dit soort vulgaire reacties optreden svp? Anders zoek ik deze ziekelijke gast zelf op en prop mn eigen kinderhand door zn ziekelijke strot heen.... Het is niet bepaald de eerste keer dat deze smeerlap met dit soort beschuldigingen komt.

Spankie Hankie? Pas dan maar op met hem uitnodigen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ook. Vanaf nu gaan we weer met de gum aan de slag.

Ach stel je niet aan.

We zitten hier met een 10 tot 20 man bij elkaar die virtueel bijna alles van elkaar weten. Dan blijven sommige dingen een terug kerend ritueel.

Maar het zal wel weer ontzettend selectief gebeuren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach stel je niet aan.

We zitten hier met een 10 tot 20 man bij elkaar die virtueel bijna alles van elkaar weten. Dan blijven sommige dingen een terug kerend ritueel.

Maar het zal wel weer ontzettend selectief gebeuren.

Iemand al maandenlang subtiel uitmaken voor pedofiel, op een gegeven moment is dat niet grappig meer.
 

Forza AZ

Well-known member
Als alle geplaatste clubs vanavond doorgaan dan zijn dit de mogelijke tegenstanders voor Ajax en PSV in de 4e voorronde:

Maccabi Tel Aviv (Isr)
Freiburg (Dui)
Astra Giurgiu (Roe)
Austria Wien (Oos)
Midtjylland (Den)
Partizan (Ser)
Panathinaikos (Gri)
Maritimo Funchal (Por)
Rosenborg (Noo)
Hajduk Split (Kro)
Sheriff Tiraspol (Mol)
Dinamo Minsk (WRu)
Lech Poznan (Pol)
Apollon Limassol (Cyp)
Mlada Boleslav (Tsj)
AEK Athens (Gri)
Hafnarfjordur (IJsl)
Viitorul (Roe)
Vardar (Mac)
?stersunds (Zwe)
Shkendija Tetovo (Mac)
Suduva (Lit)

De bovenste paar in deze lijst zullen waarschijnlijk nog een geplaatste status halen, afhankelijk van hoeveel hoger gerangschikte clubs uitgeschakeld worden vanavond.

Veel verrassingen vanavond, dus alles t/m Partizan heeft uiteindelijk een geplaatste status, en ook Panathinaikos kan dat nog halen als Braga verliest van AIK Solna.

Dit zijn uiteindelijk de mogelijke tegenstanders voor Ajax:

Panathinaikos (Gri) of AIK Solna (Zwe)
Maritimo Funchal (Por)
Rosenborg (Noo)
Hajduk Split (Kro)
Sheriff Tiraspol (Mol)
Apollon Limassol (Cyp)
Oleksandriya (Oek)
Videoton (Hon)
Crvena zvezda (Ser)
Sk?nderbeu (Alb)
AEK Athens (Gri)
Altach (Oos)
AEK Larnaca (Cyp)
Hafnarfjordur (IJsl)
Viitorul (Roe)
Osijek (Kro)
Vardar (Mac)
Domzale (Slv)
?stersunds (Zwe)
Shkendija Tetovo (Mac)
Suduva (Lit)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan