AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Tsja, jammer Ajacieden. Maar ik ben er natuurlijk niet rouwig om. Levert ons effe 8 miljoen op, dit grapje. Voor straks in de Europa League is het gewoon weer hup Ajax vanaf mijn kant. Tot de halve finale.
Snap ik ja. Maar toen Jan Reker dit 10 jaar terug zei (dat hij hoopte dat Twente niet door zou gaan, want zou PSV extra geld opleveren) werd hij verketterd door de supporters van Ajax en Feyenoord. Nu hoor je bijna geen commentaar meer op dit soort reacties (Van Van Geel nu en bv Brands de vorige jaren) Zijn we in 10 jaar tijd dan zo veel commerci?ler gaan denken als supporters?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Snap ik ja. Maar toen Jan Reker dit 10 jaar terug zei (dat hij hoopte dat Twente niet door zou gaan, want zou PSV extra geld opleveren) werd hij verketterd door de supporters van Ajax en Feyenoord. Nu hoor je bijna geen commentaar meer op dit soort reacties (Van Van Geel nu en bv Brands de vorige jaren) Zijn we in 10 jaar tijd dan zo veel commerci?ler gaan denken als supporters?

Ja, Jan Reker.. Elke mogelijkheid om die man te verketteren, greep iedereen natuurlijk gelijk aan.
 

Susa

New member
Jammer voor Ajax in meerdere opzichten natuurlijk. Maar susa vond het wel een onderhoudend potje voetbal :duim:

Is er al een beetje zicht op de mogelijke tegenstanders voor de kwalificatie voor de EL ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan