Hankie
Well-known member
Je bent niet echt snel van begrip, sloompie.
Moet je maar duidelijk formuleren ouwe dibbes.
Je bent niet echt snel van begrip, sloompie.
Moet je maar duidelijk formuleren ouwe dibbes.
Kans heb je altijd.
Komende donderdag mooie pot voor Ajax, thuis tegen Schalke. Sch?ne ontbreekt vanwege schorsing. Wie zal er op zijn plek spelen? Donny vd Beek, Riedewald of wellicht de Jong? Heeft Ajax enige kans tegen Schalke die afgelopen weekend indruk maakte door Wolfsburg met 4 - 1 naar huis te sturen?
Als Ajax zo speelt als tegen Kopenhagen of zoals eerste half uur AZ kunnen ze zelfs van Lyon en Utd winnen. Het vervelende is echter het grote niveauverschil in ??n wedstrijd....Andersom, heeft Schalke04 enige kans tegen Ajax? Denk het niet, maar ze kunnen het altijd proberen.
Jong Ajax heeft een belangrijk weekend voor de boeg.Riedewald is niet in de selectie opgenomen voor t duel tegen Schalke. Best raar aangezien Sch?ne geschorst is....
Die is/was niet veelbelovend.El Ghazi niet te vergeten...
Dat vond ik toen ook maar dat was zn eerste basis plek in een grote wedstrijd, kan er ook mee te maken hebben. Ik vond hem de wedstrijd daarna een stuk beter spelen.Wat mij tegen Kopenhagen trouwens opviel bij vd Beek is dat hij vrij traag is. Hij kwam vaak net te laat of t duurde net te lang. Zn handelingssnelheid mag wel iets omhoog. Of dat echt trainbaar is weet ik niet. Aan Luuk de Jong te zien vrees ik t ergste voor Donny....