AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Volgende week wacht de wedstrijd tegen Schalke. Hebben gisteravond tikkie gekregen. Komend weekend wacht Wolfsburg thuis. Zullen ze vanuit Amsterdam nog een opdracht voor Bazoer meegeven? ;)
 

Eresd?g?

Banned
Komende donderdag mooie pot voor Ajax, thuis tegen Schalke. Sch?ne ontbreekt vanwege schorsing. Wie zal er op zijn plek spelen? Donny vd Beek, Riedewald of wellicht de Jong? Heeft Ajax enige kans tegen Schalke die afgelopen weekend indruk maakte door Wolfsburg met 4 - 1 naar huis te sturen?
 

Abubakari

Well-known member
Komende donderdag mooie pot voor Ajax, thuis tegen Schalke. Sch?ne ontbreekt vanwege schorsing. Wie zal er op zijn plek spelen? Donny vd Beek, Riedewald of wellicht de Jong? Heeft Ajax enige kans tegen Schalke die afgelopen weekend indruk maakte door Wolfsburg met 4 - 1 naar huis te sturen?

Andersom, heeft Schalke04 enige kans tegen Ajax? Denk het niet, maar ze kunnen het altijd proberen.
 

erka

Well-known member
Worden leuke wedstrijden. Ik denk dat het echt 50/50 is. In deze fase van de Europaleague heb je geen zwakke ploegen meer, anders kom je niet zo ver. Dat geldt dus ook voor Ajax zelf.
 

Eresd?g?

Banned
Andersom, heeft Schalke04 enige kans tegen Ajax? Denk het niet, maar ze kunnen het altijd proberen.
Als Ajax zo speelt als tegen Kopenhagen of zoals eerste half uur AZ kunnen ze zelfs van Lyon en Utd winnen. Het vervelende is echter het grote niveauverschil in ??n wedstrijd....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zet toch wat talenten van de vorige trainer aan de kant. Tete, Bazoer en Riedewald waren toch veelbelovende talenten.
 

mainsupreme

New member
Spannend hoor vanavond, kan helaas niet in de Arena zelf zijn wegens werk verplichtingen. Maar wel precies op tijd thuis als het goed is.

Ik hoop dat Ajax speelt met zelfde voorhoede als afgelopen wedstrijden. Dus Dolberg toch nog even rust geven (lekker laatste 30 minuten erin gooien). Of anders de invalrol aan Traor? geven.
Zolang het maar geen Younes - Dolberg - Traor? wordt, dan is het teveel gokken op een individuele actie van 1 van de drie.
 

Marinos

Well-known member
Donny van de Beek schijnt op de positie van Schone te gaan spelen, hoewel ook Frenkie de Jong een optie is.

Ik denk dat ik Frenkie een betere voetballer vind maar wellicht dat Donny iets stabieler is onder de druk op deze pot.
 

Eresd?g?

Banned
Frenkie is wat meer balvast vooral. Maar waarschijnlijk zal t idd vd Beek worden. Wat Riedewald heeft misdaan vraag ik me af. Zou toch eerste optie moeten zijn logisch gezien.
 

Eresd?g?

Banned
Wat mij tegen Kopenhagen trouwens opviel bij vd Beek is dat hij vrij traag is. Hij kwam vaak net te laat of t duurde net te lang. Zn handelingssnelheid mag wel iets omhoog. Of dat echt trainbaar is weet ik niet. Aan Luuk de Jong te zien vrees ik t ergste voor Donny....
 

Marinos

Well-known member
Wat mij tegen Kopenhagen trouwens opviel bij vd Beek is dat hij vrij traag is. Hij kwam vaak net te laat of t duurde net te lang. Zn handelingssnelheid mag wel iets omhoog. Of dat echt trainbaar is weet ik niet. Aan Luuk de Jong te zien vrees ik t ergste voor Donny....
Dat vond ik toen ook maar dat was zn eerste basis plek in een grote wedstrijd, kan er ook mee te maken hebben. Ik vond hem de wedstrijd daarna een stuk beter spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan